ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عملكرد ضعیف دختران فوتبالیست ایران در ایتالیا


تورنمنت شش جانبه ایتالیا با حضور تیم های فرانسه، ‌ایتالیا، ایران، مكزیك، انگلیس و آمریكا از پنجم تا دهم اردیبهشت ماه در ایتالیا برگزار شد و تیم كشورمان با انجام سه دیدار و ارائه عملكردی بسیار ضعیف، 10 گل از حریفان دریافت كرد.
تیم دختران ایران در مرحله گروهی با تیم های آمریكا و ایتالیا هم گروه بود كه در دیدار مقابل این دو تیم به ترتیب شش و دو گل دریافت كرد.
در مرحله رده بندی نیز تیم كشورمان دو گل از انگلیس دریافت كرد تا این رقابت ها را بدون زدن حتی یك گل به پایان ببرد.
در این رقابت ها تیم فرانسه عنوان قهرمانی را كسب كرد، ‌ایتالیا نایب قهرمان شد و تیم های مكزیك، آمریكا ، انگلیس و ایران به ترتیب در جایگاه سوم تا ششم ایستادند.
تیم فوتبال دختران زیر 17 سال ایران با حضور 19 ورزشكار و با هدایت شادی مهینی به عنوان سرمربی پنجم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد ایتالیا ترك كرد و بامداد شنبه وارد تهران شد.
ورزشی **1828**1545

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دختران فوتبالیست.