ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



داورزنی: کاری کرده‌ایم که کواچ از دست‌مان نرود/ لوزانو لیگ ایران را پیگیری می‌کند


محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین شرایط برای تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: تا آخر هفته سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی خواهد شد. البته ما هنوز با کواچ قرارداد داریم اما تدبیری اندیشیده‌ایم که هم کواچ از دست‌مان نرود و از طرفی هم با گزینه‌های مدنظرمان مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر نظر من این است که لوزانو سرمربی باشد و سیچلو به عنوان کمک‌مربی در کنارش حاضر باشد. چرا که سیچلو در زمان ولاسکو نشان داد که دانش خوبی دارد و در حال حاضر هم شناخت خوبی از والیبال ایران پیدا کرده است.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: لوزانو هم اطلاعات خوبی از والیبال ایران دارد و لیگ برتر را به صورت دقیق پیگیری می‌کند. تلاش می‌کنیم طی 2-3 روز آینده تکلیف نیمکت تیم ملی والیبال ایران را مشخص کنیم چرا که فرصت کمی داریم و سرمربی آینده باید زمان کافی داشته باشد تا بتواند لیگ برتر را هم زیر نظر بگیرد.

داورزنی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل برخی‌ها صحبت از بازیکن‌سالاری می‌کردند، افزود: باید بگویم که چنین چیزی اصلا وجود ندارد. ما معتقدیم باید ارتباط بازیکنان با مربی نزدیک و خوب باشد و از طرفی اعضای کادر فنی هم ارتباط خوبی با سرمربی داشته باشند که در نهایت تیم بتواند به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: سرمربی باید کاریزما داشته باشد که فکر می‌کنم نبودن این موضوع موجب شد که تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی نگیرد و ناکام شویم. من به خوبی می‌دانم که مردم نگران هستند اما قول می‌دهم خیلی زود بهترین تصمیم را گرفته و مردم را از نگرانی خارج کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: تغییر سرمربی در آستانه مسابقات ملی المپیک ریسک بزرگی است که امیدوارم به نفع والیبال باشد و بتوانیم پس از سال‌ها والیبال ایران را در المپیک ببینیم. ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
نارضایتی داورزنی از کواچ و کادر فنی