سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار سپهر خبر داد: راه‌‌اندازی 600 پژوهشکده علمی پژوهشی در آمریکا برای نفوذ به قلب نظام ایران


سردار سپهر خبر داد: راه‌‌اندازی 600 پژوهشکده علمی پژوهشی در آمریکا برای نفوذ به قلب نظام ایران

میزان/ معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران از راه‌‌اندازی 600 پژوهشکده علمی پژوهشی در آمریکا برای نفوذ به قلب نظام ایران خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یادواره شهدای اصناف با اعلام اینکه بسیج الگویی برتر و از افتخارات ما است، افزود: بسیجیان با حضور همه جانبه خود در صحنه‌های مختلف از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب است، بیان کرد: بسیجیان در این عرصه و با حضور در صحنه‌های مختلف کارنامه درخشانی را در حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌هایش دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز دشمنان این کشور در نظر دارند تا با نفوذ به مسائل مختلف، بر ما سلطه کنند.

وی تصریح کرد: نفود نیز یکی از مهمترین اخطارهایی است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها به ما گوشزد کرده‌اند.

سردار سپهر با اعلام اینکه شیطنت‌های آمریکا نیز نشان‌دهنده خطر نفوذ است، گفت: در این راستا رهبر معظم انقلاب درباره خطر نفوذ دشمنان در کشورمان اخطار داده‌اند، لذا بر تمام مردم و مسئولان تکلیف است که در مقابل توطئه‌های نفوذ دشمن، هوشیار و مراقب باشند.

وی بصیرت و آگاهی را مهمترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: بسیج در تمام عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حضوری فعال دارند و در برابر هر گونه توطئه دشمن مقابله خواهند کرد.

سردار سپهر با تأکید بر اینکه فرمایشات رهبری در خصوص نفوذ بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: خطاب مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن و مراقبت از آن به خواص و نخبگان است.

وی افزود: در این راستا بسیج که از خواص محسوب می‌شود باید همیشه آگاه و بصیر باشد و در برابر توطئه دشمنان با آگاهی و بصیرت ایستادگی کند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در این راستا باید همیشه هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن هرگز دست از توطئه و دسایس خود برنخواهد داشت.

سردار سپهر در بخشی دیگر از سخنان خود حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب را مهم خواند و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم با حضور همه جانبه خود در جبهه‌ها و دفاع از کشور مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان شدند و با حضور در خط مقدم جبهه‌ها و حتی در پشت جبهه‌ها در حفظ آرمان‌های انقلاب تلاش جدی و تأثیرگذاری را از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه 43 درصد شهدای ما بسیجی بودند،‌ ادامه داد: راه شهدا ادامه‌دار است و هرگز فراموش نمی‌شود و ما تا سرحد شهادت در رکاب رهبرمان ایستاده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود به توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: آنها می‌دانند از طریق نظامی نمی‌توانند جمهوری اسلامی را تغییر دهند که اگر درصدی شانس برای خود متصور بودند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند.

سردار سپهر ادامه داد: به همین دلیل به دنبال نفوذ و تغییر ماهیت جمهوری اسلامی از درون هستند و برای این کار 600 پژوهشکده علمی پژوهشی را راه‌اندازی کرده و متأسفانه در داخل نیز برای این پژوهشکده‌ها خوراک تهیه می‌کنند تا راهکارهای نفوذ در اقتصاد، ‌سیاست و مسائل هسته‌ای ما را پیدا کنند.


ویدیو مرتبط :
جایگاه علمی استاد شهید نخستین آفریده های علمی و پژوهشی