سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار تصاویر و اطلاعات تازه ای از پرچمدار بعدی شیائومی


انتشار تصاویر و اطلاعات تازه ای از پرچمدار بعدی شیائومی

چند ماهی می شود که شاهد افشای اطلاعات در مورد تلفن هوشمند Mi 5 از شیائومی هستیم. این محصول قرار بود به عنوان اولین دستگاهی که از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد، در انتهای سال گذشته میلادی رونمایی شود که چنین نشد.

حال این شرکت تایید نموده که از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد اما این موضوع قبلا هم بر کسی پوشیده نبود. شرکت مورد بحث اکنون خبر می دهد که در ۲۴ فوریه – ۵ اسفند تصمیم به برگزاری یک کنفرانس خبری دارد و مشخصا تصمیم گرفته در آن رویداد از Mi 5 از به شکل رسمی پرده بردارد.

امروز ولی برای چندمین بار تصاویری از این پرچمدار به فضای مجازی راه یافت که شاسی و بدنه فلزی محصول یاد شده را کاملا به تصویر می کشند. زبان طراحی شیائومی Mi 5 بیشتر چیزی بین آیفون ۶ اس و اچ تی سی One M9 است و شما را یاد هر دو تلفن هوشمند می اندازد.

در این میان یک مسئله دیگر نیز وجود دارد. برخی اکنون باور دارند که نمونه استاندارد از Mi ۵ با بدنه ای پلاستیکی و یک کمربند فلزی از راه خواهد رسید و آنچه در تصاویر آشکار شده، مربوط به نسخه ای بالاتر است که شیائومی آن را با نام Mi 5 Plus رونمایی خواهد کرد.

نسخه استاندارد این پرچمدار با نمایشگری ۵.۱ اینچی، رزولوشن تمام اچی دی به همراه ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد در حالی که انتظار می رود نمونه پلاس آن، باز هم نمایشگری ۵.۱ اینچی اما با رزلوشون 2K را به همراه داشته باشد و البته با ۴ گیگابایت رم و بدنه ای تمام فلزی به دست کاربر برسد.

Xiaomi-Mi-5-chassis-leak_4-w600

Xiaomi-Mi-5-chassis-leak_1-w600

Xiaomi-Mi-5-chassis-leak_2-w600

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیتکنولوٰژیشیائومیشیائومی Mi 5

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
‫فیلم انتشار اطلاعات در VANET‬‎