مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



بیش از پنج هزار موقوفه در استان سمنان


به گزارش شیعه آنلاین ، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد ضمن یادآوری اینکه در همایش نکوداشت عالم واقف حاج ملا علی حکیم الهی سمنانی، از وقفنامه موقوفات تکیه پهنه شهر سمنان رونمایی شد، تصریح کرد: موقوفات تکیه پهنه شهرستان سمنان از جمله موقوفات منتسب به عالم واقف حاج ملا علی حکیم الهی سمنانی است که توسط فرزند وی حجت الاسلام و المسلمین حاج عبدالعلی الهی وقف شده است.

وی با اشاره به اینکه موقوفات در استان سمنان در مقاطع مختلف و بر اساس نیازهای روز ایجاد شده است، ادامه داد: نیات موقوفات حجت الاسلام الهی برای اقامه عزاداری سید الشهدا است.

سلیمانی فرد یکی از اولویت های کاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان را اجرای امینانه نیات واقفان عنوان کرد و افزود: درآمد حاصل از این موقوفات هر ساله با اجرای برنامه بصیرت عاشورایی در مکان و زمانی که واقف خیراندیش در وقفنامه ذکر کرده هزینه می شود.

همایش نکوداشت عالم واقف حاج ملا علی حکیم الهی سمنانی با اجرای برنامه هایی مانند حضور بر سر مزار این عالم واقف و عطر افشانی مرقد این عالم فرزانه، سخنرانی حجت الاسلام عباسعلی اختری عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ... در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان همراه بود.

بیش از پنج هزار موقوفه در استان سمنان وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی سه هزار شهید استان سمنان 2