ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گواردیولا در سیتی کار سختی خواهد داشت


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 08:06

گواردیولا در سیتی کار سختی خواهد داشت

ورزش 3/ بازیکن سابق بایرن که در حال حاضر سکان هدایت بوردوی فرانسه را در دست دارد به اظهارنظر راجع به گواردیولا و ریبری پرداخت.
ویلی سانیول که در زمان حضورش در بایرن مونیخ به عنوان مدافع راست از محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم برخوردار بود، با به پایان رسیدن دوران بازیگری‌اش به مربیگری روی آورده است. او در مصاحبه با مجله "کیکر" از تیم سابقش سخن گفت:" بازیکنان حرفه‌ای امروزی فقط به پول فکر می‌کنند اما در بایرن تو یاد می‌گیری که چه چیز برای عرضه کردن داری. متاسفانه نسل جدید بازیکنان در فرانسه بیشتر به دریافتی‌شان فکر می‌کنند تا پرداختی‌شان."
این مربی 38 ساله فرانسوی با ابراز تاسف از خداحافظی فرانک ریبری از بازی‌های ملی آنهم در آستانه برگزاری جام ملت‌های اروپا در فرانسه، افزود:" تا آخر جام جهانی فکر می‌کردم او می‌تواند در تصمیمش تجدید نظر کند." سانیول به این سوال که آیا حضور ریبری می‌تواند به تیم فرانسه کمک کند هم پاسخ داد:" بله. مسلما." اما درمورد اینکه این ستاره کهنه‌کار بعد از پایان قراردادش با بایرن برای گذراندن سال‌های پایانی فوتبالش راهی بوردو شود، گفت:" او به تیم ما نمی‌خورد."
موضوع بعدی که سانیول به آن پرداخت، آینده پپ گواردیولا بود:" اگر پپ فکر می‌کند صد درصد آنچه برای عرضه در این تیم داشته انجام داده است، بهتر است بسراغ یک پروژه جدید برود. مربیان با پروژه‌های مختلف شکوفا می‌شوند. احتمالا چنانچه او بعد از پایان قراردادش با بایرن، آلمان را برای یافتن یک باشگاه جدید ترک کند، مقصد بعدی‌اش چلسی، من‌سیتی یا پاریس سن ژرمن خواهد بود که به نظر من او در من‌سیتی کار زیادی برای انجام دادن خواهد داشت، چرا که این تیم تا کنون عنوان قهرمانی بزرگی را از آن خود نکرده است. البته این مربی با ایده مالکیت توپش بیشتر در همان بایرن و بارسلونا نتیجه می‌گیرد؛ با بازیکنان بزرگی که آن را بفهمند. اما مثلا این شیوه را اگر من در بوردو به کار ببندم، هیچ بردی به دست نخواهیم آورد، زیرا در شرایطی که بایرنی‌ها توپ را در تملک خود دارند و پاس‌کاری می‌کنند، تیم من اگر بود ده بار توپ را از دست می‌داد."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
توافق شفاهی گواردیولا با منچستر سیتی