ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اولین برد نیروی زمینی با سرمربی جدید/ شکست صدرنشین در دیدار پرحاشیه


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 08:50

اولین برد نیروی زمینی با سرمربی جدید/ شکست صدرنشین در دیدار پرحاشیه

مهر/ دانشگاه آزاد در حساس ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال که پرحاشیه هم بود، برابر حریف تهرانی خود متحمل شکست شد ضمن اینکه تیم نیروی زمینی هم در این هفته با سرمربی جدید موفق به کسب اولین برد شد.
دیدارهای هفته پنجم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز پنجشنبه در حالی برگزار شد که سعید خانی، سرمربی تیم نیروی زمینی که تیمش در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر متحمل شکست شد از سمت خود استعفا کرد و در همین راستا ساعاتی پیش محمدرضا اسلامی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
نیروی زمینی با هدایت سرمربی جدید خود در این هفته از رقابت های لیگ برتر به مصاف شهرداری گرگان رفت و موفق شد پس از چها هفته ناکامی به اولین برد خود دست یابد این در حالی است که دیگر تیم بدون برد مسابقات یعنی آینده سازان اصفهان بازهم در کسب برتری ناکام بود و اینبار مقابل نفت آبادان.
در سایر دیدارهای این هفته از مسابقات و در حساس ترین دیدار که میان دو تیم دانشگاه آزاد و شیمیدر تهران برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی که تا پیش از این هفته صدرنشین بودند، برابر حریف خود متحمل شکست شدند تا دومین باخت برای این تیم در این فصل از مسابقات رقم بخورد. این نتیجه در حالی به دست آمد که بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم از همان ابتدا اعتراضات زیادی به قضاوت و عملکرد داور داشتند.
در دیگر دیدار این هفته از رقابت ها اما پتروشیمی بندرامام با غلبه بر شهرداری تبریز سومین برد فصلش را جشن گرفت. شهرداری اراک هم در این هفته از مسابقات میزبان مشهدی بود که طی آن موفق به کسب برتری شد.
نتایج دیدارهای برگزار شده در هفته پنجم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است:
* دانشگاه آزاد تهران ۵۶ - شیمیدر تهران ۶۶
* پتروشیمی بندرامام ۷۷ - شهرداری تبریز ۴۳
* شهرداری اراک ۷۳ - ثامن مشهد ۶۹
* نیروی زمینی تهران - شهرداری گرگان
* آینده سازان میهن اصفهان ۷۸- نفت آبادان ۸۴

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گلهای دیدار نفت-نیروی زمینی