رژلب هایی که از لب هایتان محافظت می کنند! -آکا


1394/08/17

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

آکاایران بی شک در انتخاب یک رژلب مهم ترین موضوع در تصمیم گیری رنگ آن است اما بهتر است به یک پله آنسوتر هم فکر کنید؛ این محصولی که انتخاب کردید، ضمن زیباتر کردن شما، چقدر در محافظت از لب های تان مفید است.

,رژلب , بهترین رژلب , مارک رژلب ,[categoriy]

رژلب , بهترین رژلب , مارک رژلب , مدل های رژلب , انواع رژلب , رژلب مدادی , محافظت از لب , زیبایی لب ها , نیک صالحی , niksalehi

آکاایران: رژلب هایی که از لب هایتان محافظت می کنند!

به گزارش آکاایران رژلب بادوام «اسنس» سرشار از رنگدانه های عمیق و جذاب با ماندگاری بالا که لب های شما را خشک نمی کند

بی شک در انتخاب یک رژلب مهم ترین موضوع در تصمیم گیری رنگ آن است اما بهتر است به یک پله آنسوتر هم فکر کنید؛ این محصولی که انتخاب کردید، ضمن زیباتر کردن شما، چقدر در محافظت از لب های تان مفید است. آیا رطوبت را به پوست لب می دهد یا باعث خشک شدن و ترک خوردن لب می شود. شرکت« میثم عطر» مجموعه ای از محصولات تایید شده در این حوزه را به شما پیشنهاد   می کند.

رژلبی بادوام

 long lasting lipstick

رژلب بادوام «اسنس» سرشار از رنگدانه های عمیق و جذاب با ماندگاری بالا که لب های شما را خشک نمی کند. رژلب بادوام اسنس در طیف وسیعی از رنگ های متنوع از صورتی روشن تا قرمز تیره، آلبالویی ملایم تا طیف های همرنگ پوست در اختیار شماست. بسته بندی شیک و زیبای این محصول به رنگ مشکی مات به همراه یک حلقه همرنگ بافت رژلب و لوگوی اسنس که روی بافت محصول حک شده است، احساس خوشایندی به شما خواهد داد.

رژلب مدادی

Color Biggie for Lips

رژلب مدادی «بی یو» ایده آل برای استفاده به عنوان رژلب که دارای کاربرد آسان و سریع می باشد. رژلب مدادی بی یو دارای بافتی کرمی و در عین حال بادوام است. علاوه بر ماندگاری بالا، این رژلب ها فرمولاسیونی ضدآب دارند که استفاده از آنها را بیش از پیش لذت بخش می کند. این محصول در طیف وسیعی از رنگ ها از مات تا رنگ های اندکی درخشان در دسترس شماست. در تولید این محصول از هیچ گونه روغن های معدنی و مواد نگهدارنده استفاده نشده و عاری از پارابن و رایحه است.

رژلب مدادی مات و با دوام

Twist-up Matt Lips رژلب مخملی مات «ایزادورا» با بافت کرمی و در عین حال سبک، احساس خوشایندی به لب های شما می دهد. این محصول دارای رنگی عمیق و بسیار بادوام است. فرمولاسیون محافظت کننده و مرطوب کننده این محصول به شما امکان می دهد علاوه بر لب هایی زیبا و خوش رنگ، از ویژگی های مراقبتی این محصول نیز بهره مند شوید. رژلب مدادی مات و بادوام ایزادورا به صورت مداد پیچی طراحی شده تا استفاده از آن آسان تر باشد. محصولی منحصربه فرد حاوی عصاره میوه پاپایا و گل ارکید برای نرمی و لطافت بیشتر لب ها. این محصول در آزمایشگاه های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته و مورد تایید متخصصان است.

رژلب آلتیمت کالر

 ultimate color lipstick

رژلب «آلتیمت کالر کاتریس»؛ محصولی سرشار از رنگدانه های غنی و عمیق! رژلبی با پوشش فوق العاده که روی پوست لب خشک نمی شود و احساس خوشایندی به لب های شما می دهد! بافت منحصربه فرد این محصول کرمی و در عین حال بسیار بادوام است!

رژلب بادوام پیور کالر

 Pure Color & Stay Lipstick

رژلب نیمه مات و فوق العاده بادوام «بی یو» تا بیش از 5 ساعت روی لب های شما ماندگار خواهد بود و دیگر نیازی به تجدید چندباره رژلب نیست. موم های طبیعی به کار رفته در این محصول از لب ها محافظت کرده و از خشکی لب ها جلوگیری می کند. رژلب بادوام پیور کالر کاربردی آسان دارد و به راحتی روی لب ها می لغزد. به لطف طیف وسیع رنگی این محصول، خود را برای هر مناسبتی به زیبایی بیارایید. این محصول ایده آل برای پوست های حساس نیز هست.

رژلب «ادیشن» با دوام 12 ساعته بورژوا

ROUGE EDITION 12HOUR

این محصول با ماندگاری بیش از 12 ساعت بدون نیاز به تمدید است. فرمولاسیون ویژه این محصول از «کره شیا» استفاده شده که از لب های شما مراقبت می کند. بافت منحصربه فرد این محصول به خوبی جذب لب های شما شده و آنها را نرم و لطیف می کند. این محصول به دلیل وجود پودر بسیار لطیف ابریشم که تثبیت کننده رنگ روی لب هاست، دوام بسیار بالایی دارد و در نتیجه رنگ هایی نیمه مات و مد روز را در اختیار خواهید داشت. محصولی با رنگ بندی فوق العاده و عاری از مواد شیمیایی مضر در بسته بندی بسیار شیک و جدید! رژلبی پرفروش در اروپا.

رژلب مات پرفکت

Perfect Matt Lipstick 

رژلبی منحصربه فرد با رنگ مات و عمیق که ناشی از وجود رنگدانه های فراوان در فرمولاسیون این محصول است؛ محصولی با فرمولاسیون ویژه که موجب نرمی، افزایش رطوبت و محافظت از لب ها می شود و ساعت ها روی لب دوام خواهد داشت. این محصول همچنین عاری از رایحه است و در ترکیبات آن از عصاره گل ارکید و عصاره انبه هندی استفاده شده تا رطوبت لب ها را حفظ کرده و از پیری زودرس لب ها جلوگیری کند. رژلب مات پرفکت ایزادورا در آزمایشگاه های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته و مورد تایید متخصصان است.

مجله زندگی ایده آل

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها : . . . . . . . . .

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
برق لب و رژلب