علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ارائه هفت ایده نوآورانه در فستیوال نوآوری های صنعت لوازم خانگی


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در این فستیوال که امروز دوشنبه با حضور علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیرهامونی مدیرعامل شرکت فرابورس ایران، اکبر قنبرپور رییس مرکز فن بازار ملی ایران برگزار شد، هفت مبتکر و مخترع در حوزه لوازم خانگی در مدت زمان محدود به بیان خلاصه ای از ایده خود جهت جذب سرمایه گذار پرداختند.
سیستم بخارپز قابل نصب بر روی انواع اجاق گاز، دستگاه ظرفشویی با سیستم air jet ، یخچال فریزر خانگی و صحرایی، کنترل الکترونیکی شیرهای گاز به صورت پیوسته (اجاق گاز هوشمند)، یخچال فریزر تبادل حرارتی، بخاری کم مصرف چند منظوره و دستگاه سبزی خردکن با مکانیسم تخلیه هفت ایده و محصول نوآورانه ارائه شده در این فستیوال هستند.
در این فستیوال، اکبر قنبرپور رییس مرکز فن بازار ملی ایران افزود: در فراخوان ارائه شده برای برگزاری این فستیوال، 100 ایده ارائه شد که از میان آنها 30 ایده انتخاب و امروز 7 ایده نوآورانه با حضور 20 مجموعه سرمایه گذار ارائه شده است.
وی گفت: در اسفندماه سال گذشته اولین فستیوال نوآوری بازار دارایی فکری که به صورت عمومی برگزار شد که در آن 8 ایده نوآورانه در حضور سرمایه گذاران معرفی شد.
قنبرپورافزود:خوشبختانه 2 ایده از 8 ایده ارائه شده در اولین فستیوال دارایی فکری موفق به جذب سرمایه گذار شده است.
علمی ** 9340 ** 3053**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زندگی ایده آل با لوازم خانگی یوشیتا