سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کنسول جدید نینتندو بدون پشتیبانی دیگر کمپانی ها محکوم به شکست است


کنسول جدید نینتندو بدون پشتیبانی دیگر کمپانی ها محکوم به شکست است

تحلیلگران معتقدند که کنسول جدید نینتندو اگر نتواند رضایت ناشرین را جلب کند، همانند Wii U شکست خواهد خورد. در جدیدترین این گزارش ها، مایکل پکتر، یکی از شناخته شده ترین تحلیلگران صنعت بازی های ویدیویی در مورد رویکرد نینتندو صحبت کرده است و ابراز داشته در صورت استفاده از کنترلری متفاوت و خاص، NX با شکست روبرو خواهد شد.

دیجیاتو/ تحلیلگران معتقدند که کنسول جدید نینتندو اگر نتواند رضایت ناشرین را جلب کند، همانند Wii U شکست خواهد خورد. در جدیدترین این گزارش ها، مایکل پکتر، یکی از شناخته شده ترین تحلیلگران صنعت بازی های ویدیویی در مورد رویکرد نینتندو صحبت کرده است و ابراز داشته در صورت استفاده از کنترلری متفاوت و خاص، NX با شکست روبرو خواهد شد.

از نگاه پکتر، کنسول خانگی بعدی نینتندو با نام رمز NX، باید پشتیبانی نرم افزاری قدرتمندی داشته باشد تا بتواند در برابر پلی استیشن 4 و اکس باکس وان مقاومت کند. الکترونیک آرتز، اکتیویژن، یوبیسافت و بسیاری از شرکت های مطرح حوزه بازی، دیگر برای کنسول Wii U بازی نمی سازند و ارتباط ضعیفی با نینتندو دارند.

به گزارش Nintendo Insider، مایکل پکتر در گفتگو با Siftd گفته است: «اگر نینتندو همان میزان از پشتیبانی را که روی Wii U داشت را برای NX داشته باشد، این کنسول پیش از عرضه اش محکوم به شکست خواهد بود. این مسئله بسیار بسیار مهم تر از قیمت است. اگر آن ها پشتیبانی 3rd-Party داشته باشند، و به شکلی کنسول را بسازند که هر کسی بتواند بازی اش را روی آن پورت کند و قیمت توسعه برای اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و NX، یکی-دو میلیون دلار باشد، همه ی بازی ها روی آن خواهند آمد.»

الکترونیک آرتز یکی از اولین کمپانی هایی بود که ساخت بازی برای Wii U را متوقف کرد و حتی یوبیسافت هم که در زمان عرضه، حامی کنسول بود، پس از مدتی از ساخت بازی برای آن دست کشید.

پکتر در مورد کنترلر متفاوت دستگاه به نسبت پلی استیشن و اکس باکس می گوید: «اگر به طور کل یک زبان جدایی باشد، یا نیازمند برنامه نویسی متفاوت باشد، یا قرار باشد کار متفاوتی با گیمپد صورت پذیرد، کنسول محکوم به شکست است.»

وی معتقد است اگر NX هر چه بیشتر شبیه به کنسول های دیگر باشد موفق تر خواهد بود: «هر چه بیشتر این کنسول شبیه به پلی استیشن 4 و اکس باکس وان باشد، بهتر خواهد بود و در نهایت، کسانی به سراغ آن می روند که PS4 یا Xbox One ندارند، یا کسانی که یکی از این دو را دارند ولی می خواهند بازی های نینتندو را هم انجام دهند.»

هنوز اطلاعات جدیدی از NX در دسترس نیست اما با توجه به صحبت های مدیرعامل فقید نینتندو و شایعاتی که این روزها شنیده می شود، بعید است که NX بخواهد شباهتی به پلی استیشن 4 و اکس باکس وان داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
کنسول جدید نینتندو در راه است