علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



در ایران احساس امنیت کردم/ مشکلات را بررسی می کنیم


به گزارش خبرنگار مهر، مارک تیمر، مدیر کل امنیت یوفا، در جریان مراسم کارگاه آموزشی امنیت در ورزشگاه ها گفت: من چند روزی است که در ایران حضور دارم و از حضور در ایران خشنود هستم. اولین بار هم است که به ایران آمده ام و امیدوارم که آخرین بار هم نباشد. من روز گذشته دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را از نزدیک دیدم که بازی خیلی خوبی بود.

وی افزود: با وجود اینکه حدود ۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند اما در طول مدتی که در آزادی بودم به طور کامل احساس امنیت کردم با وجود اینکه ترقه هایی در ورزشگاه ترکانده شد اما به طور کامل در ورزشگاه احساس امنیت می کردم.

مدیر کل امنیت یوفا خاطرنشان کرد: من رئیس بخش امنیت یوفا هستم که از سال ۲۰۰۲ با این سازمان کارم را آغاز کرده ام و هدف من این نیست که به شما بگویم چطور یک بازی را به خوبی برگزار کنید بلکه قصد دارم مشکلاتی را که پیش روی برگزاری یک مسابقه است را نشان دهم تا از آن جلوگیری شود.

وی با اشاره به اغتشاشات در طول برگزاری مسابقات در اروپا به مشکلات اشاره کرد و گفت: ما مشکلاتی را برای برگزاری مسابقات پیش رو داریم اما باید تلاش کنیم تا امنیت را به خوبی در ورزشگاه ها ایجاد کنیم. در دهه ۸۰ میلادی فجایع زیادی را در طول برگزاری مسابقات فوتبال شاهد بودیم که متاسفانه افراد زیادی نیز جانشان را به این خاطر از دست دادند اما باید امنیت برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
سوژه روز؛ بررسی مشکلات تیم ملی امید ایران