سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تقدیر از بانوان کارآفرین در حوزه گردشگری


تقدیر از بانوان کارآفرین در حوزه گردشگریایسنا/ همزمان با میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) و روز زن، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از تعدادی از بانوان کارآفرین در حوزه گردشگری تقدیر کرد.
رجبعلی خسروآبادی با بیان اینکه در حال حاضر 637 بانوی کارآفرین در جایگاه مدیرعامل دفاتر خدمات مسافرتی در استان تهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان در صنعت گردشگری وجود دارد.
خسروآبادی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد 81 واحد اقامتی و پذیرایی نیز توسط بانوان در استان تهران مدیریت می‌شود.
وی گفت: دقت و نظم بالای بانوان در مدیریت ارائه خدمات سفر موجب شده تا در سال‌های گذشته، نسبت شکایت گردشگران از دفاتری که مدیریت آنها بر عهده بانوان است بسیار پایین‌تر از مدیریت آقایان باشد.
به گفته خسروآبادی، گردشگری یک صنعت به‌روز و پویا است و افزایش سطح تحصیلات بانوان در دهه‌های اخیر، اشتغال‌زایی و درآمدزایی بیشتری برای زنان به دنبال داشته و تحصیلات عالیه موجب شده تا تغییراتی در وضع اشتغال زنان و ارتقای موقعیت آنها در حوزه صنعت گردشگری به وجود آورد.
او ادامه داد: در صدور مجوز فعالیت تاسیسات و موسسات گردشگری هیچ گونه محدودیت قانونی در مدیرت بانوان وجود ندارد.
در این مراسم از یکی از بانوان کارآفرین در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی، پانسیون اقامتی و سفره خانه سنتی تقدیر شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
تجلیل از بانوان کارآفرین