شورای سیاستگذاری در ارتباط با لیست انتخاباتی هنوز به توافق نرسیده است


مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: این شورا در ارائه لیست نامزدهای اصلاح طلبان هنوز به اتفاق نظر کامل نرسیده و نسبت به ۷۰درصد لیست اجماع حاصل شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،الهام فخاری اظهار کرد: شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان درمورد حدود ۳۰درصد لیست به اجماع نرسیده و فهرست هنوز تکمیل نشده است و باید به صورت ائتلافی توافق حاصل شود.

وی ادامه داد: مواردی است که باید روی آنها توافق حاصل شود و تلاش بر این است که امشب لیست جمع بندی شود و مبنا بر اساس فرم ارزیابی و فرآیند (فام) بود.

مسوول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار داشت: تخصص فرد، سوابق اجرایی، پژوهشی، علمی، مطبوعاتی و اجتماعی نامزدها برای قرار گرفتن در لیست ملاک و معیار بوده و فرم ارزیابی حاصل زحمات و کار یک تیم تخصصی بود که تخصص های مختلف از جمله جامعه شناسی در تدوین آن نقش داشتند.

فخاری با بیان این که لیست اصلاح طلبان لیست خوب و قابل دفاعی خواهد بود، گفت: انتخاب افراد در فهرست بنا به شرایط و گزینه های موجود تایید صلاحیت شده صورت گرفته و امیدواریم فهرست تا امشب نهایی می شود.

وی افزود: ممکن است در بین افراد انتخاب شده در فهرست جایگزینی هم صورت گیرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آقای مهندس مهدی صفاری­ نیا دبیر شورای سیاستگذاری جایزه