محسن کیایی: بازخوردهای خوبی از بازی خودم در فیلم «نقطه کور» گرفتم


محسن کیایی: بازخوردهای خوبی از بازی خودم در فیلم «نقطه کور» گرفتمآخرین خبر/ بازیگر فیلم سینمایی «نقطه کور» با بیان اینکه اهالی رسانه نظر مثبتی نسبت به بازی او در این فیلم داشتند، افزود: امیدوارم همین بازخورد را از«بارکد» نیز بگیرم.
محسن کیایی با بیان اینکه با دو فیلم در این جشنواره شرکت کرده، اظهار کرد: با فیلم های «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه و «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی در جشنواره حضور دارم.
بازیگر فیلم سینمایی «عصر یخبندان» درباره بازی های متفاوت خود در این دو فیلم توضیح داد: سعی کردم در هر فیلم بازی متفاوتی داشته باشم. البته نقش هایم در این دو اثر با هم فرق دارند و بازی های متفاوتی را نیز می طلبد.
وی ادامه داد: در «بارکد» یک نقش اکتیو، فعال و پرهیجان را در لوکیشن های مختلفی بازی می کنم اما در «نقطه کور» یک نقش آرام را در یک لوکیشن ثابت دارم. به همین دلیل سعی کردم این تفاوت را در نقش هایم به نمایش درآورم.
بازیگر فیلم سینمایی «نقطه کور» با اشاره به اینکه این فیلم را برای اولین بار با اهالی رسانه در برج میلاد دیده، تصریح کرد: بازخورد های خوبی از نقش خودم از اهالی رسانه گرفتم. امیدوارم همین بازخورد را از ایفای نقش در «بارکد» نیز بگیرم.
این بازیگر سینما و تلویزیون درباره لزوم وجود یک جشنواره برای تولیدات سینمایی، گفت: جمع شدن اهالی سینما در یک مکان و صحبت کردن درباره موارد سینمایی اتفاقات خوبی است به شرطی که با سیاسی بازی خرابش نکنیم. جشنواره فقط یک جشن برای اهالی سینما باشد.
منبع: ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر


منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
فیلم چهار راه استانبول با بازی بهرام رادان و محسن کیایی