ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مناجاتی: بدشانس‌ترین تیم ملی را مقابل قطر دیدم/ خاکپور ِقران ِقران پول می‌گیرد و کی‌روش دلار دلار


مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست دو بر یک تیم ملی فوتبال امید در مقابل قطر، اظهار داشت: واقعاً حیف شد که شکست خوردیم زیرا خاکپور از مربیان خوب و باکلاس فوتبال ماست که زحمت زیادی برای این تیم کشیده است. شاید صحبت‌های من را به عرق ایرانی بودن ربط دهند، اما واقعاً بدشانس‌ترین بازی‌های تیم ملی را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم برنده میدان شویم،‌ اما با بدشانسی این اتفاق رخ نداد، یک سری ایرادهایی هم وجود داشت که در ضد حمله نتوانستیم خوب عمل کنیم. تیم حریف در توپ‌های برگشتی خوب عمل کرد و توانست به گل هم برسد. ما اگر پنالتی را به گل تبدیل می‌کردیم، می‌توانستیم حتی با پیروزی میدان را ترک کنیم.

این پیشکسوت فوتبال یادآور شد: تعجب می‌کنم که بازیکنان چقدر راحت از موقعیت‌ها گذشتند، به‌هرحال هنوز هم دیر نشده، اگر در بازی‌های آینده اشتباهات را کم‌تر کنیم می‌توانیم به صعود به المپیک امیدوار باشیم. خاکپور مربی کاربلدی است و خودش می‌داند چه‌کاری باید انجام بدهد.

مناجاتی درخصوص حضور کی‌روش در ورزشگاه و مقایسه تیم امید با تیم ملی، یادآور شد: در این مملکت همه غریبه‌پرست هستند، به خودمان لطمه می‌زنیم، مگر کی‌روش، وینگادا و مربیان دیگر چه کاری برای ما کردند. وینگادا در مقابل نپالی که یک میلیون جمعیت دارد، چه نتیجه‌ای گرفت؟! با پولی که کی‌روش گرفته، می‌توانستیم صدها جوان را به کلاس‌های بزرگ بفرستیم، اما دلال‌ها بی‌مورد حمایت می‌کنند. شما قرارداد خاکپور را ببینید. او قران قران می‌گیرد، اما کی‌روش دلار دلار. آن وقت دلال‌ها طبیعی است که از کی‌روش حمایت کنند؛ چراکه پول بیش‌تری نصیب‌شان می‌شود.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/IKMGZT


ویدیو مرتبط :
حاشیه سازی برای تیم ملی:کی روش و آن ۱۰۰هزار دلار!