برای اولین بار در ایران: بسته آموزش علمی و کاربردی مبازرات انتخاباتی/ چگونه در انتخابات برنده شویم؟!


انتخابات ریاست جمهوری، همزمان با انتخابات شورای شهر برگزار می شود و هنوز فضای رقابت های انتخاباتی این دو به پایان نرسیده زمزمه های آغاز انتخاباتی دیگر آغاز می شود: مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی.

پرسش اما اینجاست که با وجود این میزان درگیری جامعه ایرانی با انتخابات آیا ایرانیان علم و هنر رقابت کردن را در این سال ها یاد گرفته اند؟

 آیا همه آنها که سال هاست در عرصه رقابت حضور دارند و یا در اندیشه حضور در رقابت بوده و هستند با مقدمات شرکت در یک رقابت تمام عیار آشنا هستند؟

 آیا فراتر از آنچه تجارب حاصل از شکست ها و یا پیروزی های متعدد به افراد یاد داده، قواعد و چارچوب های صحیح و دقیق حضور در یک رقابت سالم انتخاباتی را فرا گرفته اند؟

پاسخ منفی است و با قطعیت می توان ادعا کرد همه آنچه از سوی نامزدهای انتخاباتی و حاضران در عرصه این رقابت ها جستجو می شود برخاسته از آزمون و خطاست و تصوراتی که در سال ها شکل گرفته و در بسیاری موارد هم ناکارآمد و بی فایده هستند و تنها به هدر رفتن سرمایه و پول نامزدها می انجامند.

این در حالی است که انتخابات و رقابت های سیاسی هم همچون سایر حوزه ها از قواعد و چهارچوب هایی برخودار است که مراعات آنها می تواند در مقام یک میان بر، مسیر پیروزی در انتخابات را هموار کند.

در همین راستا جمعی از متخصصان و کارشناسان ارشد برندسازی سیاسی و کمپین های انتخاباتی تلاش کرده اند با ارائه یک بسته انتخاباتی کامل، راهنمای علمی، عملی و کاربردی برای علاقه مندان به مشارکت در رقابت های سیاسی و انتخاباتی فراهم آورند.

این پکیج ، تحت نظارت علمی دکتر رسوب بابایی ، استاد علوم سیاسی و برندسازی انتخاباتی در ایران تهیه شده شده است.

 در این بسته 10 فیلم ویدئویی آموزشی همراه با زیرنویس فارسی وجود دارد که کارشناسان و متخصصان بین المللی و شناخته شده چارچوب های مختلف فعالیت کمپینی را به شکلی ساده و البته عملیاتی و کاربردی توضیح می دهند.

 در کنار این ده فیلم، ده جزوه آموزشی با زبانی روان و ساده تهیه شده که ارکان مختلف فعالیت انتخاباتی از طراحی پیام و شعار انتخاباتی گرفته تا مدیریت رسانه و تبلیغات انتخاباتی را آموزش می دهند.

 مباحث خواندنی و کاربردی در زمینه تحلیل رقیب، مدیریت کمپین، بخش بندی رای دهندگان و مباحثی از این قبیل هم در جزوه های انتخاباتی در نظر گرفته شده اند.

 در نهایت علاوه بر 10 فیلم و 10 جزوه انتخاباتی کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی که اخیرا وارد بازار کتاب شده و با استقبال قابل توجه فعالان سیاسی و انتخاباتی مواجه شده هم قرار دارد که این کتاب یک راهنمای عملی جذاب و خواندنی برای آنهایی است که قصد دارند با برندسازی از خود راه پیروزی در صحنه انتخابات را هموار سازند.

تهیه این بسته انتخاباتی را به آنهایی که قصد پیروزی در عرصه انتخابات آن هم با کمترین هزینه و با بهره گیری از روش های علمی و کاربردی دارند توصیه می کنیم.

در زندگی انسان اتفاقاتی رخ می دهد که می تواند زندگی اش را متحول کند ؛ شاید دریافت این بسته آموزشی ، یکی از همان اتفاقات در زندگی شما باشد.

توجه مهم: پکیج انتخابات، به مدت 10 روز پیش ثبت نام می شود و بعد از آن ارسال ها با پست سفارشی آغاز انجام خواهد شد.

برای تهیه این پکیج، اینجا را کلیک کنید.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان ملی استاندارد ایران کرج