آموزش مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام


یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران که سر و صدای زیادی به پا کرد اینستاگرام است؛ به طوری که بسیاری از افراد، بیش از یک اکانت در این اپلیکیشن داشته و به طور مداوم مشغول مدیریت آن ها هستند.مثلا ممکن است کاربران علاوه بر پیج شخصی صاحب یک پیج عمومی برای کسب و کار خود نیز باشند. در تمام این موارد شما به راه حلی نیاز دارید که قادر باشید به طور همزمان، به تمام اکانت های خود دسترسی داشته باشند.

تاکنون برای تغییر اکانت، کاربران مجبور بودند، بارها عملیات خارج و وارد شدن (Log Out و Log In) را تکرار کنند. اما اینستاگرام با بارها عملیات خارج و وارد شدن (Log Out و Log In) را تکرار کنند. اما اینستاگرام بالاخره این مشکل را حل کرد. در آپدیت جدید این اپلیکیشن محبوب برای سیستم عامل iOS، امکان پیش فرضی برای اضافه کردن چند اکانت وجود دارد.

ابتدا مطمئن شوید که ورژن اپلیکیشن اینستاگرام شما 7.15 باشد. سپس وارد برنامه شوید و مانند عکس زیر به قسمت پروفایل بروید.

استفاده و مدیریت همزمان چند اکانت در اینستاگرام ، آموزش مدیریت اینستاگرام ، مدیریت اکانت اینستاگرام

سپس مانند تصویر زیر آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید تا وارد بخش Options شوید. جایی که همه تنظیمات شما در آن قرار دارد.

استفاده و مدیریت همزمان چند اکانت در اینستاگرام ، مدیریت اکانت اینستاگرام ، استفاده چند اکانت در اینستاگرام

در این قسمت، Add Account را انتخاب کنید تا وارد صفحه جدید بشوید.

استفاده و مدیریت همزمان چند اکانت در اینستاگرام ، استفاده چند اکانت در اینستاگرام ، آموزش استفاده از چند اکانت در اینستاگرام

صفحه جدید مانند صفحه اصلی ورود به اکانت اینستاگرام است. در این صفحه مشخصات اکانت دوم خود را وارد کنید و داخل شوید. اگر هم اکانت دوم ندارید، می توانید به راحتی با انتخاب Sign Up یک اکانت جدید بسازید.

 استفاده و مدیریت همزمان چند اکانت در اینستاگرام ، آموزش استفاده از چند اکانت در اینستاگرام ، اکانتهای مختلف در اینستاگرام


ویدیو مرتبط :
قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت در اینستاگرام