ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مطهری: هر بازی را مانند یک فینال می‌بینم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر ارسلان مطهری که در مسابقات ماه نوامبر قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، در آستانه بازی جمعه شب با قطر در گفت‌و‌گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: این خیلی مهم است رویه‌ای را که در پیش گرفتیم، تداوم ببخشیم. ما از سه بازی مرحله گروهی 9 امتیاز می‌خواهیم.

مهاجم نفت تهران که سه‌شنبه شب در بازی اول ایران مقابل سوریه در مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا گل اول شاگردان محمد خاکپور را به ثمر رساند، در ادامه گفت: ما تماماً روی بازی بعدی‌مان با قطر تمرکز کرده‌ایم. آنها یک حریف سرسخت دیگر هستند که با توجه به اینکه در خانه خود بازی می‌کنند، می‌توانند برتری‌ جزیی نسبت به ما داشته باشند. به هر حال ما به دنبال کسب جام هستیم و تنها برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک به قطر نیامده‌‎ایم.

مطهری که فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر ایران انتخاب شد، در تمجید از هم‌تیمی‌هایش عنوان کرد: خوشحالم که در بازی اول مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا موفق به گلزنی شدم، ولی این نتیجه حمایت خوب هم‌تیمی‌هایم بود. البته خودِ من هم به هنگام گلزنی در زمان درست و در جای مناسب قرار داشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه ترجیح می‌دهم که به تیمم فکر کنم. من به هر بازی فکر می‌کنم و هر بازی را هم به مانند یک فینال می‌بینم.

تیم زیر 23 سال کشورمان از ساعت 20 فردا (جمعه به وقت تهران) در بازی دوم خود به مصاف قطرِ میزبان می‌رود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هلالی:دوباره چشمم را گریون می بینم / دوباره دلم را مجنون می بینم