سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس کمیسیون صنایع مجلس: شبکه توزیع کشور، نیازمند بازاریاب حرفه ای و تخصصی است


به گزارش ایرنا از اتاق اصناف ایران، رضا رحمانی در جلسه مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، افزود: اصناف، نقشی شاخص در اقتصاد کشور دارند؛ بطوری که اکنون آنها در زمینه اشتغال زایی در کشور، جهش قابل توجهی یافته اند.
وی مسئولان اتاق اصناف ایران را برای حضور مستمر در نشست های کمیسیون صنایع و معادن مجلس دعوت کرد و افزود: حضور هیات رئیسه اتاق اصناف ایران در کمیسیون های صنایع و معادن، موجب می شود تا تصمیم های این کمیسیون در صحنه ی اجرا نیز به راحتی عملیاتی شود.
رحمانی ضرورت اصلاحیه قانون نظام صنفی را خاطرنشان ساخت و افزود: امروز فعالان این بخش در مورد قانون نظام صنفی، ایرادهای جدی دارند و لازم به نظر می رسد که در مجلس آینده، قانون نظام صنفی اصلاح شود.
وی خطاب به هیات مدیره اتاق اصناف ایران گفت : نظرها و پیشنهادهای خود را برای اصلاح قانون نظام صنفی و همچنین در مورد برنامه ششم توسعه طرح و در اختیار نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دهید.
پیش از این اعلام شد: 24 میلیون نفر از جمعیت کشور در شمار خانواده اصناف محسوب می شوند و در واقع سه میلیون بنگاه صنفی در کشور فعالیت می کنند .
اتاق اصناف معتقد است : بیش از هفت میلیون شغل در کشور ایجاد کرده است .
اقتصام(1)**9189** 1559

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنان رئیس کمیسیون صنایع و معادن در کنگره بین المللی معدن