اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به روغن موتور اسپیدی


روغن موتور اسپیدی موفق به کسب گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، پانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از 108 شرکت پیش‌رو در رعایت حقوق مصرف‌کننده از جمله شرکت نفت سپاهان با اهدای گواهینامه ملی، تندیس طلایی، نقره و برنز تقدیر شد.

شرکت نفت سپاهان با عنایت به رعایت اصول مشتری‌مداری، بهره‌گیری از پرسنلی کارآمد و همچنین روش‌های نوین خدمت‌رسانی برای نخستین بار موفق به کسب این گواهینامه ملی شد.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، از سال 1380 هرسال، بنگاه‌های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف‌کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی کرده و گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را به آن‌ها اعطا می‌کند.

هدف از اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات در جهت ارایه محصولات کیفی، تلاش برای برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارایه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد است.

امسال پرونده شرکت‌های متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، ابتدا توسط حوزه‌های تخصصی سازمان حمایت بررسی اولیه شده و بعد از محرز شدن شرایط اولیه، برای تصمیم‌گیری به کمیته‌های تخصصی فرستاده شد و طی 13 جلسه کمیته فنی که متشکل از نمایندگانی از وزارت خانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، سازمان ملی استاندارد، حوزه‌های تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بودند، ارزیابی و تأیید شد و سپس در طول شش جلسه به تصویب شورای عالی اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان (متشکل از مدیران مربوط در دستگاه‌های مذکور) رسید. در نتیجه آن، حدود 100 شرکت‌ دارای شرایط دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان(سیمند کابل)