علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



منتخبان مردم درود، زنجان، مراغه، سنندج و کردکوی معرفی شدند


به گزارش خبرنگار مهر، ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره ۱۲۷ نتایج مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه ها را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱ـ در حوزه انتخابیه دورود و ازنا آقای مجید کیانپور با کسب ۴۵۵۵۵ رأی از مجموع ۸۹۲۴۴ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۲ـ در حوزه انتخابیه زنجان و طارم آقایان علی وقف چی با کسب ۶۰۸۱۴ رأی و فریدون احمدی با کسب ۴۴۳۰۳ رأی از مجموع ۱۱۵۵۷۴ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۳ـ در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر آقای محمدعلی حسین‌زاده با کسب ۵۰۹۸۰ رأی از مجموع ۹۰۵۴۸ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۴ـ در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران آقای سید احسن علوی با کسب ۴۳۴۹۹ رأی از مجموع ۷۹۸۷۲ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۵ـ در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان آقای رامین نورقلی‌پور با کسب ۶۹۴۸۰ رأی از مجموع ۱۰۴۴۵۹ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.


ویدیو مرتبط :
معرفی زنجان / سال نو در شهر زنجان