سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چگونه پلیر حرفه‌ای واکمن اکسپریا Z5 پرمیوم را به گوشی اندرویدی خود بیاوریم؟


آی تی آموزی/ چگونه پلیر حرفه‌ای واکمن اکسپریا Z5 پرمیوم را به گوشی اندرویدی خود بیاوریم؟

اگر علاقه شدیدی نسبت به پلیر واکمن پرچم‌دار اکسپریا زد 5 پریمیوم سونی دارید با این حال از داشتن این گوشی محروم هستید، با ما در ادامه همراه باشید تا شیوه آوردن این قابلیت به سایر گوشی‌های اندرویدی را پس از روت کردن و نصب اندروید 5 مرور کنیم.

فارنت/ اگر علاقه شدیدی نسبت به پلیر واکمن پرچم‌دار اکسپریا زد 5 پریمیوم سونی دارید با این حال از داشتن این گوشی محروم هستید، با ما در ادامه همراه باشید تا شیوه آوردن این قابلیت به سایر گوشی‌های اندرویدی را پس از روت کردن و نصب اندروید 5 مرور کنیم.

واکمن(Walkman) نام موزیک پلیر اختصاصی سونی است که به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های هوشمند این شرکت نصب است و یکی از بهترین موزیک پلیر های موجود برای گوشی‌های اندرویدی نیز به شمار می‌آید. از ویژگی‌های برنامه Walkman می‌تواند به طراحی بسیار زیبا و امکانات کامل آن اشاره کرد. با استفاده از این پلیر می‌توانید در محیطی بسیار جذاب و زیبا، فایل‌های صوتی و تصویری خود را اجرا کرده و از دیدن و گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید.

این پلیر امکان طبقه‌بندی فایل‌های صوتی را بر اساس خواننده، آلبوم و سایر معیارهای امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این پلیر حرفه‌ای واکمن همچون اپلیکیشن‌های ClearAudio+ و xLOUD دارای یک اکولایزر و تقویت کننده داخلی بوده که بر پایه فناوری‌های انحصاری سونی توسعه یافته است.

این نرم‌افزار می‌تواند به صورت خودکار نویزها را از فایل‌های صوتی بگیرید تا شما با بالاترین کیفیت ممکن آهنگ‌ها را گوش دهید. با استفاده از Walkman می‌توانید اطلاعات بسیار زیادی در مورد فیلم‌ها، از جمله نام کارگردان، نام بازیگران، عوامل، خلاصه داستان، کاور فیلم و … را نیز داشته باشید.

هرچند استفاده از تمامی امکانات این پلیر مستلزم استفاده از سخت‌افزاری با قابلیت DSEE HX، تراشه اختصاصی صدا برای تولید الگوریتم‌های اختصاصی است با این حال اکنون شما می‌توانید اکنون از طریق روش زیر از پلیر حرفه‌ای واکمن بر روی دستگاه اندرویدی خود بهره‌مند شوید.

ابتدا از طریق برنامه Android gear، این پوشه را دریافت نمایید.
اکنون توسط یکی از برنامه‌های CWM یا TWRP محتویات پوشه را پس از استخراج بر روی گوشی روت شده خود نصب نمایید.
همچون همیشه بهتر است برای افزایش سرعت اجرای برنامه حافظه کش Dalvik دستگاه خود را یک بار پاک نمایید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جعبه گشایی اکسپریا Z5 پرمیوم