سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هاشم زاده هریسی: ناطق نوری فردی مناسب برای مجلس خبرگان است


هاشم زاده هریسی: ناطق نوری فردی مناسب برای مجلس خبرگان است

آریا/ هاشم زاده هریسی،عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آریا درباره ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان در انتخابات مجلس خبرگان ،گفت:ائتلاف میان همه گروهها آزاد است لذا اگر احزاب سیاسی نیرو داشته باشند می توانند باهم اقدام به ائتلاف کنند البته بنده وارد این مسائل نشده ام و اطلاعی هم دراین خصوص ندارم.

وی درباره کاندیداتوری ناطق نوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:آقای ناطق نوری نیروی خوب ،مسوول ،معتدل ، صادق و باتجربه ای است که از قبل و بعد از انقلاب سوابق درخشانی دارد و درحال حاضر هم در دفتر مقام معظم رهبری مسوولیت دارد بنابراین ایشان فرد مناسبی برای مجلس خبرگان خواهد بود و هرکجا لازم باشد خدمت می کند هرچند که آقای ناطق نوری خودشان باید دراین خصوص تصمیم گیری کنند و البته مساله تایید صلاحیت ایشان هم در حیطه اختیارات شورای نگهبان است.

وی گفت:اگر شورای نگهبان فضا را باز بگذارد و در بررسی صلاحیت ها به ضرورت ها اکتفا کند زمینه دلگرمی مردم برای حضور در انتخابات فراهم خواهد شد و مشارکت و وحدت بیشتر می شود .
این عضو مجلس خبرگان اظهار داشت:هردو طیف اصلاح طلب و اصولگرا می توانند با ائتلاف در انتخابات مجلس خبرگان از آقای ناطق نوری حمایت کنند چراکه ایشان باهردو طرف تناسب دارد .با اصلاح طلبان ازاین حیث که تندرو نیست تناسب دارد ضمن اینکه از چهره های شاخص اصولگراست.

وی تاکید کرد:اگر بگذارند اصلاح طلبان می توانند کاندیداهای زیادی برای انتخابات مجلس خبرگان معرفی کنند البته ازآنجایی که زمان امتحان نامزدهای مجلس خبرگان گذشته است لذا اصلاح طلبان می توانند از بین افرادی که امتحان داده اند کاندیداهای خود را انتخاب کنند.
هریسی همچنین گفت:بنده اگرچه قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان را دارم اما باید دید تا آن زمان شرایط چگونه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
صحبت های شنیدنی ناطق نوری