ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش کفاشیان به حاشیه‌های اخیر/ متوجه کارناوال نشدم


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 15:04

واکنش کفاشیان به حاشیه‌های اخیر/ متوجه کارناوال نشدم


کاپ/ رییس فدراسیون فوتبال گفت:در جلسه وزارت ورزش موضوعات اخیر فوتبال، تیم ملی و داوری های چند هفته اخیر بررسی خواهد شد.
علی کفاشیان ریاست فدراسیون فوتبال درباره کسب مقام سومی تیم فوتبال ساحلی اظهار داشت: تیم فوتبال ساحلی بازی های خوبی را ارائه داد و نتیجه بدی هم کسب نکرد. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و توانستند مقام سومی را کسب کنند.
وی درباره عکس منتشرشده از خود در صفحات اجتماعی که حین حضورش در مسابقات ساحلی کارناوالی در حال برگزاری است و این موضوع واکنش حراست وزارت ورزش و جوانان را برانگیخته است گفت: من این عکس را ندیده ام که چه چیزی بوده است. ولی من در حال صحبت بودم و بعد از اینکه به ایران آمدم وقت نشده است که در این مورد جستجو کنم.باید عکس را ببینم و بعد صحبت کنم.
کفاشیان درباره اینکه کی روش دیروز پیراهنی با آرم نایک پوشیده است تصریح کرد: من تازه به ایران آمده ام و هنوز این موضوعات را پیگیری نکرده ام و در این چند ساعته فقط شنیده ام که چه اتفاقی افتاده است. امروز هم جلسه ای در وزارت ورزش داریم که به موضوعات اخیر فوتبال، تیم ملی و داوری های چند هفته اخیر بررسی خواهد شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
واکنش حاج محمود کریمی به حاشیه سازی های اخیر