ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



در خصوص اتفاقات دیدار استقلال و نفت باید گزارش بازی به دست‌مان برسد


در خصوص اتفاقات دیدار استقلال و نفت باید گزارش بازی به دست‌مان برسدفارس/ رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در خصوص اتفاقاتی که در دیدار تیم‌های استقلال و نفت رخ داد باید گزارش بازی به دست‌مان برسد.
اسماعیل حسن‌زاده در خصوص فحاشی‌های هواداران استقلال در دیدار روز گذشته مقابل نفت اظهار داشت: با توجه به اینکه این بازی روز گذشته برگزار شده و هنوز از جزئیات آن اطلاعی نداریم باید گزارش بازی به دست‌مان برسد تا پس از آن بتوانیم در مورد موارد به وجود آمده تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.
وی در مورد اینکه برای جلوگیری از تکرار این مسائل چه تصمیمی خواهند گرفت، تاکید کرد: ما بارها اعلام کرده‌ایم که تنبیهات‌مان پلکانی اتخاذ می‌شود و در صورت تکرار میزان جرائم نقدی بیشتر می‌شود و یا از تنبیهات مناسب دیگری استفاده می‌کنیم که امیدواریم بازدارنده باشد.
رئیس کمیته انضباطی در مورد صحبت‌های پرویز مظلومی پس از بازی در خصوص اینکه به قضاوت داوران به سمت یک تیم چرخیده، یادآور شد: به هر حال باید گزارش بازی به دست ما برسد تا پس از آن در مورد این تصمیم بگیریم.اگر کمیته داوران هم در این زمینه به ما گزارش بدهد، در مورد آن رسیدگی خواهیم کرد. تا زمانی که گزارش به دست ما نرسیده نمی‌توانیم صحبتی داشته باشیم.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
گزارش کاپ از حاشیه دیدار نفت و استقلال