ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم بسکتبال گلبند رشت برابر لاهیجان به برتری رسید


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که چهارشنبه در سالن ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 82 بر 29 تیم بسکتبال جهانگسترلاهیج لاهیجان را شکست دهد .
در جریان این مسابقه که از هفته ششم دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر گیلان برگزار شد ، تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت در یک بازی یکطرفه برابر حریف خود به برتری رسید تا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی باشد .
در این دیدار ابتدا دو تیم در کوارتر اول یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما در ادامه این تیم بسکتبال نوآوران گلبند رشت بود که بر بازی تسلط کاملی یافت و سرانجام در این دیدار با اختلاف زیاد به برتری دست یافت .
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم بسکتبال شهرداری لنگرود با کسب 20 امتیاز از 11 مسابقه صدرنشین است ، تیم نوآوران گلبند رشت با کسب 19 امتیاز از 10 مسابقه در مکان دوم قرار دارد ، تیم های جوانان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و درفک رشت نیز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند .
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های نوآوران گلبند رشت ، شهرداری لاهیجان ، جوانان ملوان بندرانزلی ، درفک رشت ، جهانگستر لاهیج لاهیجان ، جوانان آرنا رشت ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سومین دوره از مسابقات بسکتبال «اطلس اسپرت» در چین با حضور تیم ملی بسکتبال کشورمان