سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ویندوز 10 موبایل برای شیائومی Mi 4 رسماً این هفته عرضه خواهد شد


microsoft-might-be-looking-to-get-windows-10-mobile-on-more-android-devices-485107-2

بنابر تصویر تازه‌ای که مدیرعامل شیائومی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل در 3 دسامبر (13 آذرماه) برای شیائومی Mi 4 عرضه خواهد شد. پیش‌تر، این سیستم‌عامل به‌صورت آزمایشی در دسترس تعداد محدودی قرار گرفته بود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

انتشار عمومی این سیستم‌عامل در این هفته، در حالی است که حدوداً 9 ماه از همکاری شیائومی و مایکروسافت برای عرضه ویندوز 10 موبایل برای گوشی پرچم‌دار شیائومی Mi 4 می‌گذرد. در صورت انتشار این رام، انحصار به‌وجود آمده برای تجربه سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل از میان برداشته خواهد شد و کاربران بیشتری، می‌توانند این سیستم‌عامل را تجربه نمایند.

windows 10 mobile for mi 4

لازم به‌ذکر است که شیائومی Mi 5 به‌عنوان پرچم‌دار آینده این شرکت تا چندماه دیگر، با شیائومی Mi 4 جایگزین خواهد شد. شیائومی Mi 4 به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن Full HD، تراشه اسنپدراگون 801 کوالکام با چهارهسته پردازشی با فرکانس 2.5 گیگاهرتز برای هرهسته، 3 گیگابایت رم، 16/64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و باتری  3080 میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است. علاوه بر این مدل که امکان تجربه ویندوز 10 موبایل را برای کاربران فراهم می‌آورد، تبلت Mi Pad 2 با 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و برچسب قیمتی 205 دلار با سیستم‌عامل ویندوز 10 معرفی شده است.

gsmarena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
ویندوز 10 موبایل بر روی شیائومی Mi 4