ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تراکتور 12 سرباز دارد که 2 نفر می‌روند/ سونامی‌ منتظر تونی نیست!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.30 - 16:56

تراکتور 12 سرباز دارد که 2 نفر می‌روند/ سونامی‌ منتظر تونی نیست!

ورزش 3/ دو تیم تراکتورسازی تبریز و ملوان انزلی به واسطه نظامی بودنشان با سایر تیم‌های لیگ دارای تفاوت هستند.
در اینجا به بررسی وضعیت سربازان تراکتورسازی خواهیم پرداخت.
محمدرضا اخباری؛ سرمایه سایپایی‌ها، سرباز تراکتور
این گلر جوان امسال خودش را سرباز کرد و از سایپا یعنی جایی که به فوتبال کشور معرفی شد به تراکتورسازی آمد او ماه‌های اول خدمتش را در این تیم سپری می‌کند و تا اینجای کار عملکرد خوبی از خود نشان داده و جزو سربازان تاثیرگذار سرخپوشان تبریزی است. لازم به ذکر است این بازیکن تنها ملی‌پوش حال حاضر تراکتور است.
شجاع خلیل‌زاده؛ سرباز 2 گله
دفاع وسط ملی‌پوش سپاهانی‌ها فصل پش به همراه علی حمودی با ابطال کارت پایان خدمتش راهی تبریز شد، او بعد از یکسال محرومیت در اولین بازی که به میدان رفت 2 گل زد تا اینگونه اشتیاق خود را نشان دهد.
علی حمودی؛ جدا شده از جمع زردپوشان
دفاع ـ هافبک راست حال حاضر تراکتور دوران بسیار درخشانی را در استقلال سپس سپاهان گذراند اما سرنوشتی شبیه به خلیل‌زاده پیدا کرد و برای گذراندن خدمت سربازی لباس تراکتور را برتن کرد.
شاهین ثاقبی؛ پدیده ملوان در تبریز
هافبک حال حاضر تراکتورسازی در ملوان بود که تبدیل به یک پدیده شد و با بازی‌های خوبش در 2 فصل پیش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت او که فصل پیش به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شد تا پایان این فصل سرباز تراکتور است. شاهین تنها ملی‌پوش امید تراکتورسازان نیز هست.
سعید آقایی؛ اتمام سربازی در هجدهم مهرماه
این بازیکن دیگر سرباز نیست و هجدهم مهرماه تاریخ پایان خدمتش بود و در حالی که باید به گسترش فولاد برمی‌گشت در تراکتورسازی ماند و سمت چپ این تیم را بیمه کرد وضعیت نهایی این بازیکن برای ماندن در تراکتور یا رفتن به گسترش نیم فصل مشخص خواهد شد.
بختیار رحمانی؛ ستاره فولادی‌ها آقای گل تراکتور
رحمانی را می‌توان بدشانس‌ترین بازیکن لیگ سیزدهم دانست، بازیکنی که به محض بازگشت از جام‌جهانی از باطل شدن کارت پایان خدمتش مطلع شد و چند روز بعدش نیز رباط صلیبی پاره کرد و بدین ترتیب یک فصل را کامل از دست داد و از ابتدای لیگ چهاردهم پیراهن تراکتورسازی را بعد از سال‌ها حضور در فولاد برتن کرد و توانست همانند دوران حضورش در خوزستان بدرخشد تا جایی که الان آقای گل تراکتوری‌هاست، سربازی این بازیکن نیم فصل تمام و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. بختیار که بازیکن ملی‌پوش بود فعلا از حضور در تیم‌ملی منع شده و امیدوار است با پایان سربازی‌اش دوباره بتواند به تیم‌ملی کمک کند.
احمد عبدالله‌زاده؛ بازگشت به فولاد در نیم فصل
دومین فولادی حاضر در تراکتورسازی است، بازیکنی که فصل گذشته سربازی‌اش را در تیم نیروی زمینی سپری کرد و امسال برای ادامه خدمتش به تراکتورسازی آمد سربازی این بازیکن هم به احتمال نیم فصل تمام است و می‌تواند به فولاد برگردد. این بازیکن جوان که ملی‌پوش شده بود و تازه داشت اوج می‌گرفت که سرباز شد.
سامان نریمان‌جهان؛ انتقال از تیم دوم به تیم اول تبریز
هافبک بازیساز تراکتور برای گذراندن دوره سربازی از گسترش فولاد به این تیم آمد، او در گسترش فولاد هم عملکرد خوبی داشت اما در جمع سرخپوشان بیشتر به چشم آمد. پارسال گل‌های حساسی زد و پاس گل‌های زیادی زد. او امسال خیلی از بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی در حال حاضر آماده بازی کردن شده است. سربازی او هم همانند آقایی تمام شده است و اگر بخواهد برای نیم فصل دوم هم در جمع تراکتوری‌ها بماند باید از گسترشی‌ها مجوز بگیرد.
سروش رفیعی؛ سومین سرباز فولادی
او در کنار دو هم‌تیمی‌اش یعنی بختیار و عبدالله‌زاده سومین فولادی سابق تراکتور است، این بایزکن که یکی از خوب‌های فولاد بود در تراکتورسازی نیز روزهای خوبی را می‌گذراند، البته همانند عبدالله‌زاده و شجاع به دلیل مشکلی که سربازها درگیر آن هستند نمی‌تواند تیم‌ملی را همراهی کند.
سینا عشوری؛ سومین سهمیه از یک تیم اصفهانی
با جدایی خلیل‌زاده و حمودی از سپاهان عشوری از جمع دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهنی‌ها جدا شد و به تراکتورسازی آمد. او عملکرد مطمئنی در پست هافبک دفاعی داشت اما مصدومیت بی‌موقع باعث شده در هفته‌های اخیر نتواند سرخپوشان را همراهی کند. او نیز از دسته بازیکنانی است که آخر فصل سربازی‌اش در این تیم نظامی به پایان می‌رسد.
فرید بهزادی کریمی؛ پایان خدمت و بازگشت به صبا
سربازی این بازیکن شهریورماه تمام شد اما مسوولان تراکتور برگه ترخیص او را ندادند. بنابراین وی هفته پیش بود که به جمع صبایی‌ها پیوست. او که از بازیکنان خوش اخلاق تراکتور بود از لحاظ فنی نیز چیزی برای این تیم کم نگذاشت و خاطرات خوبی در ذهن پرشورها باقی گذاشت ولی از آنجایی که علی دایی و صبای قم به او نیاز داشتند به تیمی که با آن قرارداد داشت رفت.
محمد پوررحمت‌الله؛ حضور در ملوان در لیگ پانزدهم
این بازیکن همراه شاهین ثاقبی از ملوان به تراکتورسازی آمد تا سربازی‌اش را در این تیم بگذراند. فرصت بازی کردن به وی خیلی در این تیم نرسیده و فقط فصل گذشته در چند بازی آسیایی و یکی، دو بازی لیگ و جام‌حذفی به میدان رفت. او با ملوان قرارداد دارد و در پایان فصل و با اتمام سربازی‌اش باید به این تیم بازگردد.
با وجود اینکه به احتمال زیاد بختیار رحمانی، احمد عبدالله‌زاده و احتمالا نریمان‌جهان و آقایی در نیم فصل از تراکتورسازی جدا می‌شوند، باید دید با توجه به اینکه این‌ها بازیکنان تاثیرگذار تراکتور هستند، باشگاه و کادرفنی چه تدابیری برای نیم فصل دوم می‌اندیشند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تشویق تونی اولیویرا تراکتور