ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فهرست خرید استقلال در نیم فصل


ورزش 3/ تیم فوتبال استقلال برای تقویت در نیم فصل دوم تنها 2 بازیکن خارجی را به مجموعه خود اضافه خواهد کرد.
در حالی که در سال‌های گذشته روال بر این بود که آبی‌پوشان تغییرات زیادی در نیم فصل انجام بدهند و ترکیب تیم به شدت تغییر کند، پرویز مظلومی از شرایط کلی تیم راضی است و حداقل حضور را در فصل نقل و انتقالات خواهد داشت.
استقلالی‌ها برای نیم فصل در دو پست هافبک وسط (بازیساز) و هافبک چپ به دنبال بازیکن هستند. نکته اینکه پست بازیگردان در نیم فصل اول در اختیار جاسم کرار هافبک عراقی بود که او چندی قبل لیگ ایران را ترک کرد. همچنین علت استخدام یک چپ پا که قابلیت بازی در دو پست دفاع و هافبک را داشته باشد، به دلیل نیاز تیم در این پست است. چراکه در حال حاضر استقلال در صورت مصدومیت میثم مجیدی یا یعقوب کریمی با دشواری مواجه می‌شود.
هر چند استقلالی‌ها برای پست هافبک پشت مهاجم به دنبال بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و سروش رفیعی بودند، اما با منتفی شدن حضور آنها پرویز مظلومی در لیستی که به باشگاه داده است، از آنها خواسته که یک بازیکن با کیفیت خارجی جذب شود. مدیران استقلال به خوبی می‌دانند که در نیم فصل جذب بازیکن داخلی که در تیم‌هایشان موفق بوده‌اند کاری در حد محال است و به همین دلیل تصمیم بر آن شده که یک بازیکن خارجی جذب شود.
همین اتفاق در مورد پست مدافع ـ هافبک چپ هم وجود دارد. آبی‌ها به دنبال این هستند که یک بازیکن خارجی کارنامه‌دار را جذب کند تا با توجه به مصدومیت احتمالی مجیدی و یعقوب کریمی این تیم به مشکل نخورد.
با وجود اینکه در چند روز گذشته شایعاتی در مورد پیوستن آندرانیک تیموریان به استقلال شنیده می‌شد بعید است این اتفاق رخ بدهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
زیباترین گل های استقلال در نیم فصل