سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ خنک کننده مایع یا «پخش کننده حرارت»؛ کهکشانی های سامسونگ کدامیک را دارند؟


تماشا کنید/ خنک کننده مایع یا «پخش کننده حرارت»؛ کهکشانی های سامسونگ کدامیک را دارند؟دیجیاتو/ بعد از معرفی تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج و با انجام کالبدشکافی های مختلف روی این دو دستگاه، مشخص گردید، که سامسونگ یک لوله حرارتی را در اطراف محدوده قرارگیری چیپست این دو دستگاه قرار داده که تصور می شود نوعی سیستم خنک کننده مایع بسیار کوچک نظیر چیزی باشد که سونی در تلفن های هوشمند اکسپریای خود از آن استفاده کرده است.

سامسونگ در ادامه تایید کرد که این دو موبایل چنین مشخصه ای دارند و در رابطه با تنظیمات مربوط به Game Launcher آنها نیز اعلام نمود: سیستم خنک کننده به خدمت گرفته شده درون این دو موبایل که به مکانیزمی بسیار ظریف برای پخش حرارت نیز مجهز گردیده است دستگاه ها را خنک نگه می دارد و به این ترتیب، گیمرها در جریان بازی می توانند تمام تمرکز خود را روی برنده شدن قرار دهند.

در اینجا می توانید سیستم به خدمت گرفته شده توسط سامسونگ را با تمام جزئیاتش مشاهده نمایید. قطع بر یقین در این دو تلفن هوشمند از نیتروژن مایع برای خنک کردن CPU استفاده نمی شود و در عوض با یک لوله مسی روبرو هستیم که مقدار اندکی مایع (غالبا آب) را در خود دارد و وقتی به محدوده پردازنده دستگاه می رسد بخار شده و از طریق گازی که ایجاد می کند، حرارت را از آن دور می کند و وقتی از آن محدوده دور شد مجددا تغلیظ شده و به حالت مایع در می آید.

سامسونگ خود از عبارت «پخش کننده گرما» برای توصیف این سیستم استفاده کرده تا خنک کننده مایع اما تکنولوژی به خدمت گرفته شده توسط این شرکت قطعا دست کم یک قطره مایع دارد و در مقیاسی بسیار کوچک طراحی و ساخته شده است.

دوست دارید بدانید این سیستم از داخل چطور به نظر می آید؟ ویدئویی که در ادامه می بینید همه چیز را برای شما روشن خواهد کرد.

لینک تماشای ویدئو



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
خنک کننده حرارت داخل خودروی پارک شده