فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرمانده سپاه فجر استان فارس تغییر کرد


به گزارش دریافتی شامگاه چهارشنبه ایرنا سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور را به فرماندهی قرارگاه امام حسین(ع) سپاه و جانشین سردار شهید حسین همدانی منصوب کرد.
قرارگاه امام حسین(ع) مسئولیت سازماندهی گردان های امام حسین(ع) سپاه را برعهده دارد.
پیش از این سردار شهید حسین همدانی، فرماندهی این قرارگاه را برعهده داشت که در حین انجام مأموریت در 16 مهرماه 94 در حلب سوریه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.
یک منبع آگاه در سپاه فجر استان فارس شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مراسم معارفه سردار غلامحسین غیب پرور به عنوان فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) روز یکشنبه 22 آذرماه جاری در تهران برگزار می شود.
وی افزود: سردار غلامحسین غیب پرور تا اسفندماه امسال و بعد از برگزاری دو انتخابات مهم در کشور، با حفظ سمت به عنوان فرمانده سپاه فجر استان فارس در استان باقی خواهد ماند.
او بیان کرد: بعد از برگزاری انتخابات جانشین وی برای استان فارس مشخص خواهد شد.
این منبع آگاه اظهارداشت: نام یکی از فرماندهان سپاه در استان های همجوار فارس به عنوان جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس و معرفی او در روز یکشنبه در رسانه های مجازی مطرح شده است که این خبر مورد تایید نبوده و هنوز به قطعیت نرسیده است.
این گزارش حاکیست ؛ در شبکه های اجتماعی از سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر به عنوان فرمانده جدید سپاه فجر نام برده شده است .
5054/3002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شلیک موشک خلیج فارس+مصاحبه با فرمانده سپاه