ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویسی: استرس تیم ها بالا رفته است/از وضعیت تیم راضی هستم


به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: نتایج بالای جدول بازی باعث شده استرس بالا برود و بازی‌ زیبا نبینیم. هر دو تیم به 3 امتیاز نیاز داشتند. به 3 امتیاز نیاز داشتیم و در شرایطی که بد بازی کردیم یک امتیاز هم خوب است و به دیدارهای آینده نگاه مثبت داریم.

وی افزود: روی ضربات ایستگاهی حساب باز کرده بودیم و چند موقعیت داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از این مسئله استفاده کنیم. در این بازی‌ها باید از تک موقعیت‌ها هم بهره برد که متاسفانه در بازی ما این اتفاق نیفتاد. نفتی‌ها شاید چون دیدارهای قبلی ما را آنالیز کرده بودند گفتند که امروز زیاد موقعیت نداشتیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه ایا خطا روی روح الله سیف اللهی پنالتی نبود، تصریح کرد: فکر نکنم پنالتی اتفاق افتاده باشد.

ویسی مورد حساسیت بالای جدول اظهار داشت: مسلما وقتی امتیازات نزدیک به یکدیگر است این حساسیت به وجود می‌آید. ما از وضعیت تیم راضی هستیم و در دیدارهای آینده تمام تلاشمان را می‌کنیم.

انتهای پیام/ا

ادامه دارد...


ویدیو مرتبط :
گزارشی از وضعیت تیم پرسپولیس