ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو به بازیکنانش اعتقاد دارد / تیم فعلی بدون حاشیه است


محمود خورد بین در حاشیه اردوی آمادگی تیم فوتبال پرسپولیس درپاسخ به سوال اختصاصی ایرنا در مورد جذب بازیکن جدید در ترکیب تیم پرسپولیس گفت: تاکنون موردی از سوی برانکو به باشگاه اعلام نشده است ، او به بازیکنانش اعتقاد دارد و تصور می کند کسی بهتر از ورزشکاران موجود برای جایگرین شدن نیست ، آنچه که سرمربی می خواهد ورزشکاران به خوبی انجام می دهند.
وی در مورد برنامه ها و تغییرات پیش رو در کادر فنی و مربی اظهارداشت: هیچ تغییری در وضعیت و برنامه موجود نیست، جای خالی داریم و ممکن است برانکو تقاضای بازیکن بدهد اما تاکنون چیزی اعلام نکرده است .

* برانکو در امتحان بالاتر از سایرین بوده است
این مسئول در تیم پرسپولیس در مورد ظرفیت مربیان ایرانی و بکار گیری مربیان خارجی برای تیم به خبرنگار ایرنا گفت : همه امتحان خود را پس داده اند و برانکو در امتحان بالاتر ازسایرین بوده است ، 50 سال با تیم پرسپولیس کار کرده ام و تیمی به روانی ، خوبی و بدون حاشیه همچون تیم فعلی ندیده ام .
خوردبین وضعیت موجود را حاصل تلاش برانکو دانست و اظهار داشت : برانکو فرد با شخصیتی است ،کاربلد است و بازیکنان را به خوبی تمرین می دهد .
سرپرست تیم پرسپولیس در مورد بازی پیش رو با گسترش فولاد تبریز در لیگ باشگاه های کشور گفت: پیش بینی ما در بازی برد است ، اعتقاد به تیم داریم و در بهترین وضعیت هستیم .
وی در مورد اعزام تیم به اردوی برون مرزی در آینده گفت : ممکن است در تعطیلات بعدی لیگ اردوی برون مرزی داشته باشیم اما مکان آن مشخص نیست .
این مسئول ورزشی در تیم پرسپولیس در مورد مشخص شدن تیم مقابل در بازی تدارکاتی گفت : از هیات فوتبال کیش خواسته ایم تیمی را مشخص کند و روز شنبه بازی خواهیم داشت .
وی با تقدیر از مسئولان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : آب و هوا برای برگزاری اردو خوب است و امکانات خوبی فراهم شده است .
تیم پرسپولیس از روز چهارشنبه دهم آذر ماه اردوی آمادگی خود را با 22 بازیکن در کیش آغاز کرده است و روز دوشنبه 16 آبان به تهران باز می گردد.
این تیم در طول دو روز گذشته در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در مجموعه ورزشی المپیک کیش و سالن بدنسازی پیگیری کرده است .
این تمرینات بیشتر بر روی گلزنی ، پاسکاری ، حرکات سرعتی ، تمرین با توپ و ضربات بر روی دروازه متمرکز بوده است .
بازی فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی ، تمرینات بدنسازی و انجام دو سرعتی و استقامتی از برنامه های دیگر تیم در طول اردو بوده است .
به گزارش ایرنا ، محسن مسلمان در روز نخست اردو مصدوم شده بود که پس از نظر کادر پزشکی به تمرین بازگشت ، امید عالیشاه نیز در روز دوم از ناحیه پا مصدوم شد و با نظر کادر پزشکی به استراحت پرداخت .
سوشا مکانی، ایمان صادقی، مرتضی قدیمی پور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، رامین رضائیان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، رضا خالقی فر، محمد انصاری، کمال الدین کامیابی نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، سیدعلی فاطمی، علی علیپور، مهدی طارمی، جری بنسون، محمد رحمتی و سهیل اصغری، 22 بازیکنی هستند که در اردوی سرخپوشان حضور دارند.
احمد نوراللهی، میلاد کمندانی و وحید حیدریه به دلیل همراهی تیم ملی المپیک در این اردو حضور ندارند.
تمرینات یک هفته ای سرخپوشان که از روز چهارشنبه دهم آذر در جزیره کیش دوشنبه 16 آذر ماه به پایان می رسد.
پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) روز دوشنبه 23 آذر ماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان گسترش فولاد تبریز است.
1630*1641

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تفاوت تیم مذاکره کننده قبلی و فعلی چیست ؟