سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده روسیه در سازمان ملل: بحران در روابط تهران و ریاض نباید بر فرآیند صلح سوریه اثر گذارد


نماینده روسیه در سازمان ملل: بحران در روابط تهران و ریاض نباید بر فرآیند صلح سوریه اثر گذاردفارس/ نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در سخنانی اعلام کرد، وخیم‌تر شدن روبط ایران و عرسبتان سعودی موردی ناخوشایند در سال جدید میلادی بود.

«ویتالی چورکین» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در سخنانی گفت، وخیم‌تر شدن روابط ایران و عربستان سعودی موردی ناخوشایند در سال جدید میلادی بود.

ویتالی چورکین امروز (سه‌شنبه) در سخنانی اظهار داشت: «بحران سیاسی موجود در روابط ایران وعربستان سعودی نباید تاثیری در فرآیند صلح سوریه بگذارد.»

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در گفت و‌گو با شبکه خبری « روسیه ۲۴» در باره بحران بین تهران - ریاض گفت: « بد‌تر شدن روابط بیم ایران و عربستان سعودی در آغاز سال جاری مورد تعجب انگیز ناخوشایند بود و ما را نگران کرد که شاید این امر تاثیر منفی بر تمامی منطقه از جمله تلاش‌ها در خاتمه دادن به بحران سوریه و یمن بگذارد.»

«استفان دی مستورا» نماینده ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد در امور سوریه روز گذشته گفت ، ایران وعربستان سعودی به وی اطمینان داده‌اند که بحران در روابطشان تاثیری بر امور سوریه ندارد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
آزادی صلح بانان سازمان ملل در سوریه