سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با این گجت گوش دادن به موسیقی با صدای عالی را تجربه کنید


با این گجت گوش دادن به موسیقی با صدای عالی را تجربه کنید

حتما برای موسیقی گوش دادن، از تلفن‌ همراه‌تان استفاده می‌کنید، اما اگر کیفیت صدا برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، می‌توانید منتظر موزیک پلیری که در تصویر مشاهده می‌کنید، باشید.

جام جم/ حتما برای موسیقی گوش دادن، از تلفن‌ همراه‌تان استفاده می‌کنید، اما اگر کیفیت صدا برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، می‌توانید منتظر موزیک پلیری که در تصویر مشاهده می‌کنید، باشید.

گجت مورد بحث Seiun نام دارد و در سه مدل ساخته شده است. این پخش‌کننده موسیقی یک طرح استارت‌آپی است که توانسته سرمایه زیادی را روی سایت ایندی‌گوگو جمع‌آوری کند.هر سه مدل این دستگاه قادر است صدا را با کیفیت بسیار بالا بدون فشردگی (PCM) و مشخصات 129KHz/24bit پخش کند.

داخل این وسیله یک کارت حافظه 128 گیگابایتی وجود دارد و باتری 500 میلی‌آمپری آن تا 12 ساعت موسیقی پخش می‌کند.این وسیله همچنین با همان مشخصات پخش، صدا ضبط می‌کند و مدل نمایشگردار آن به صفحه 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی با قابلیت پخش تصویر 4K مجهز است.


ویدیو مرتبط :
یه موسیقی گوش نواز و عالی آذری _امامیار حسنف