گزارش ایسنا از متن و حاشیه مراسم افتتاح آرامگاه هادی نوروزی


آیین افتتاح آرامگاه و خانه‌موزه هادی نوروزی در روستای محل تولدش در کپورچال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مازندران، هادی نوروزی کاپیتان بابلی تیم پیروزی کمتر از یاد هوادارانش می‌رود و خانواده و دوستدارانش به هر بهانه‌ای بر سر مزار او گرد هم می‌آیند.

ساخت بنای آرامگاه و خانه موزه هادی نوروزی آخرین بهانه گردهمایی برای 24 ابدی پیروزی بود.

مراسم افتتاح آرامگاه هادی نوروزی که به شکل زیبایی طراحی و ساخته شده است، از روزها قبل اطلاع‌رسانی شده بود و انتظار می‌رفت مسئولان ارشد استان مازندران و ورزش کشور در این مراسم حضور یابند اما اینگونه نشد و به جز تعدادی مسئول شهرستانی خبری از مسئولان استانی و کشوری نبود.

ابراهیم عرب فیروزجایی رئیس شورای شهرستان بابل در این مراسم گفت: هادی نوروزی همیشه در قلب مردم کشورمان است.

وی افزود: درود بر همت همه کسانی که در شهرستان بابل این مراسم را برگزار کردند؛ امیدواریم بتوانیم این مرام پهلوانی برای همه ورزشکاران الگو باشد.

مصطفی منصف دبیر برگزاری این مراسم نیز در سخنانی با اشاره به اینکه اگر امثال مرام و اخلاق هادی نوروزی و سیروس قایقران در جامعه پررنگ شود بسیاری از مشکلات فوتبال ما رفع می‌شود، عنوان کرد: برای ساخت این آرامگاه سه ماه زمان صرف شد و دوستان زیادی در این امر مشارکت کردند.

وی با اعلام اینکه این پروژه مدیون کمک‌های نقدی حسین هدایتی است، افزود: کمک‌های دیگری نیز از جمع‌آوری شد که مجموعا 58 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شد.

در این مراسم مریم حیدرزاده - شاعر روشندل - برای هادی نوروزی شعرخوانی کرد.

نکته جالب توجه در این مراسم، حضور دو کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه شهرستان بابل بود که موجب دلخوری دوستداران هادی نوروزی شد.

تعدادی از دوستداران هادی نوروزی از تهران برای شرکت در این مراسم حاضر شده بودند.

محمود نوروزی برادر هادی نوروزی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: مراسم آنگونه که دلمان می‌خواست برگزار نشد اما هدف ما نشان دادن منش پهلوانی هادی بود که او را به عنوان یک ورزشکار دارای اخلاق خوب معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جز اخلاق و منش و مردانگی چیز دیگر جایگاهی ندارد، گفت: این موضوعات تا ابد جاودان خواهد ماند.

برادر هادی نوروزی همچنین در رابطه با احداث این مقبره خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد هزینه ها را حسین هدایتی - مدیرعامل استیل آذین - متقبل شدند و مابقی را از طریق کمک‌های مردمی و چند تن از مسئولین دریافت کردیم.

وی در پایان گفت: فقط می‌خواهیم یاد و نام هادی نوروزی به دلیل انسان بودنش تا ابد زنده باشد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // انتشار متن عجیبی که در گوشی هادی نوروزی بود‬‎