فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



به جهنم خوش آمدید+پوستر


به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، یکی از رویدادهای دردناک چند ماه اخیر مهاجرت آوارگان سوری به کشورهای اروپایی است که تاکنون در این مهاجرت صدها زن و مرد و به ویژه کودک قربانی شده‌اند و اگر هم به کشوری راه پیدا کردند با شرایط نامناسب مواجه شدند.

در این رابطه هنرمندان عرصه‌های مختلف جهان سکوت نکرده و با قلم خود، اعتراض خود را نشان دادند.

«آلساندرو پیگونی» از میلان ایتالیا طراح پوستری با عنوان «خوش آمدید» است که وی در این اثر «خوش آمدید» را با دیکته‌ای غلط و با سیم خاردار طراحی کرده است.

 

این پوستر واکنشی است به بحران پناهندگی جهانی و مفهومی بشردوستانه دارد. آلساندرو مفهوم پوسترش را این چنین شرح داده است: «این روشی است که کشورهای اروپایی به پناهندگان کشورهای جنگ زده (خوش آمدید) می‌گویند.»

او عمدا کلمه «خوش آمدید» را با املای غلط می‌نویسد تا ترکیبی نوشتاری از خوش، جهنم به نظر برسد. او می گوید: «من احساس کردم که دنیای غرب به این پناهندگان به شکل (به جهنم خوش آمدید) نگاه می‌کند.»

آلساندرو کارشناسی طراحی گرافیکی خود را با نمرات عالی از انستیتو اروپا دیزاین (آی ای دی) فارغ التحصیل شده است. او در چندین نمایشگاه ملی و بین‌المللی شرکت داشته که می‌توان به سونیا دلونای کمپین 130 پوستر بین‌المللی، بلنک پوستر، نمایشگاه دکی و فیکیونس پیتوگرافیکا اشاره کرد.

انتهای پیام/ن


ویدیو مرتبط :
خوش آمدید