ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمید درخشان از سرمربیگری تیم فوتبال خونه به خونه مازندران استعفا كرد


به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید درخشان كه چهارم فروردین ماه امسال هدایت تیم خونه به خونه مازندران را پذیرفته بود، جانشین اكبرمیثاقیان شد كه این تیم را تا پایان هفته بیست ونهم وقرار دادن این تیم در رده دوم جدول رده بندی تحویل داد.
تیم خونه به خونه مازندران در پنج مسابقه ای كه حمیددرخشان سرمربی این تیم بود، با كسب چهار مساوی و یك شكست و با جمع كردن 55 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و با این روند شانس كمتری برای صعود به لیگ برتردر مقایسه با سایر تیم های بالا جدولی دارد.
محمدنعمتی افزود: درخشان روزسه شنبه درنشست با حسن زاده مالك باشگاه خونه به خونه ، به طور رسمی استعفای خود را اعلام كرد و مورد پذیرش مالك باشگاه نیز قرار گرفت.
وی درخصوص دلایل استعفای درخشان نیز اشاره كرد وافزود: درخشان زحمت های خود را برای باشگاه انجام داد، اما اعتقاد داشت، كه با توجه به كیفیت وافت فاحش بازی بازیكنان این تیم ، ادامه همكاری با خونه به خونه دیگر برای او امكان ندارد.
به گفته نعمتی، ' حسین رحمانی' سرمربی تیم امید باشگاه خونه به خونه كه چندی پیش تیم او در رقابتهای لیگ دسته یك امیدهای باشگاه های كشور قهرمان ولیگ برتری شده بود، هدایت این تیم را برعهده گرفت.
هرچند رحمانی در تنها بازی كه پس از اخراج اكبرمیثاقیان از تیم خونه به خونه هدایت آن را برعهده داشت، درهفته سی ام رقابتهای در دیداری بیرون از خانه برابر تیم فولاد یزد تیم انتهای جدول لیگ تن به شكست یك برصفر داده بود.
از باشگاه خونه به خونه خبر دیگر اینكه مالكان متمول تیم فوتبال خونه به خونه بابل پس ازكسب نتایج ضعیف تیمشان درشش هفته پیاپی ،كادر فنی و بازیكنان این تیم را جریمه كردند.
تساوی یك - یك این تیم درهفته سی پنجم ( روز گذشته )درشهرهمدان با تیم پاس این شهروسقوط دو پله ای خونه به خونه از جدول رقابت ها باعث شد تا مالكان این تیم مازنی بازیكنان و كادرفنی تیم را به كسر 15 درصد از قرارداد فصل جریمه كنند.
در رقابت های لیگ دسته یك 20 تیم حضور دارند و سه تیم به طور مستقیم به رقابت های لیگ برتر صعود می كنند كه هم اكنون پیكان تهران با 63 امتیاز، ماشین سازی تبریز با 59 و فجر سپاسی شیراز با 57 امتیاز سه تیمی هستند كه شانس صعودشان بیشتر از تیم های صنعت نفت آبادان 55 ، مس رفسنجان ، خونه به خونه 55 امتیاز و مس كرمان 54 امتیازی است.
تیم های نساجی و خونه به خونه دو نماینده مازندران در رقابت های فوتبال دسته اول كشور هستند.
7327/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه فوتبالی مستطیل سبز / تیم فوتبال خونه به خونه