سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دردسر درخواست بی‌شرمانه دوست مجازی


حوادث/ دردسر درخواست بی‌شرمانه دوست مجازی باشگاه خبرنگاران/ پلیس فتای استان یزد فردی که یک خانم را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای‌مجازی کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس فتا استان یزد اظهار داشت: چندی پیش بود که خانمی 25 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضایی و مراجعه به این پلیس از فرد ناشناسی که در فضای مجازی وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش کرده بود اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد: شاکیه به ماموران پلیس فتا گفت: "با عضویت در نرم افزارهای اجتماعی تلفن همراه با یک فرد ناشناس دوست شده و به او اعتماد کرده و چند عکس خصوص‌ام را برایش ارسال کردم و الان او مرا تهدید کرده چنانچه تن به خواسته‌های شیطانی‌اش ندهم تصاویرم را منتشر خواهد کرد".

سرهنگ رضایی گفت: کارآگاهان پلیس فتا با توجه به دستور مقام قضایی تحقیقات لازم را آغاز کرده و پس از انجام کار فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

حسین رضایی افزود: متهم در بازجویی های پلیس فتا به اغفال این خانم و دریافت تصاویر وی و در ادامه تهدید به انتشار عکس‌هادر فضای مجازی اعتراف و با تکمیل پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان یزد بار دیگر به شهروندان و کاربران فضای مجازی هشدار داد این فضا مکان مناسبی برای دوست یابی و همچنین اعتماد به افراد غریبه نیست و چه بسا یک اعتماد بیجا باعث بروز اتفاقات ناگوار و ناخوشایندی خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫اتهام بی شرمانه یک دختر ایرانی به بی فرهنگی هموطنانش و درخواست پول هنگفت برای توجیه بی ادبی خود‬‎