سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور پلیس‌ افتخاری در شعب اخذ رأی


مدیرکل پلیس افتخاری ناجا از حضور پلیس‌ افتخاری در روز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضور پلیس‌ افتخاری در شعب اخذ رأی اظهار کرد: از ظرفیت پلیس‌های افتخاری در روز جمعه 7 اسفندماه برای تأمین امنیت انتخابات و انجام اقدامات فرهنگی استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس‌های افتخاری در شعب اخذ رأی مستقر خواهند شد، گفت: از چندی قبل از کل استان‌ها خواستیم که نیروهای خود را ساماندهی کرده و از ظرفیت پلیس افتخاری در روز انتخابات استفاده کنند.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا درباره آمادگی این افراد نیز اظهار کرد: تمامی پلیس‌های افتخاری در استان‌های سراسر کشور تحت آموزش‌های لازم در این خصوص قرار گرفته و در شعب اخذ رأی نیز در کنار پرسنل کادر نیروی انتظامی حضور خواهند داشت و اینطور نیست که در شعب‌های اخذ رأی فقط از پلیس‌های افتخاری استفاده شود.

اکرمی با بیان اینکه پلیس افتخاری ظرفیت خوبی در نیروی انتظامی است، افزود: با اقدامات انجام شده از سوی ناجا، ان‌شاءالله انتخابات در فضای امن و پر شور و نشاط برگزار شده و مردم نیز با مشارکت بالا در انتخابات در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حمله خونبار طالبان به یکی از شعب اخذ رأی