سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتقاد مک‌کین از مواضع کاخ سفید بعد از آزادی تفنگداران آمریکا


مک‌کین از مواضع کاخ سفید بعد از آزادی تفنگداران آمریکا از سوی ایران انتقاد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا، در بیانیه‌ای مواضع کاخ سفید بعد از اقدام ایران در آزادی تفنگداران آمریکایی را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش«انتخاب»؛ سناتور جان مک‌کین، رئیس کمیسیون نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا بامداد پنجشنبه‌ در بیانیه‌ای از مواضع کاخ سفید در ماجرای بازداشت 10 تفنگدار آمریکایی در خلیج فارس و همچنین بعد از آزادی آنها، انتقاد کرد.

 «مک‌کین» در این بیانیه با لحنی کنایه‌آمیز نوشته است: «یک روز بعد از اینکه ایرانی‌ها دو شناور نیروی دریایی آمریکا را توقیف و ده ملوان آمریکا را دستگیر کردند، مقام‌های دولت اوباما ظاهراً با ذوق‌زدگی به دنبال تمجید از لطف ایرانی‌ها برای توقیف کشتی‌ها و نیروهای نظامی ما بوند.»

این سناتور ارشد آمریکا در ادامه بیانیه روز گذشته جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید که رفتار ایران با بازداشتی‌های آمریکا را مودبانه خوانده بود مورد انتقاد قرار داده است. او همچنین اقدام جان کری، وزیر خارجه آمریکا برای تشکر از ایران جهت آزادی زودهنگام 10 نظامی این کشور را هم مورد سرزنش قرار داده است.

مک‌کین نوشته دولت اوباما حاضر است برای حفظ توافق جامع هسته‌ای امضا شده با ایران هر کاری انجام بدهد.


ویدیو مرتبط :
اخراج‌های متوالی دولتمردان آمریکا از کاخ سفید توسط ترامپ