سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قوانین توییتر در مورد آزار کاربران و سوءاستفاده مشخص شد


به گزارش فارس به نقل از اسکیپیست، در دو سالی که از فعالیت گسترده داعش در فضای مجازی می گذرد، حامیان این گروه تروریستی به طور روزافزونی از توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی آمریکایی برای عضوگیری و تبلیغات استفاده کرده اند و با افزایش انتقادها توییتر می گوید قوانین جدیدی را برای مقابله با رفتارهای خشونت آمیز و سواستفاده از سایت خود وضع می کند.

بر همین اساس توییتر مدعی شده که رفتارهایی که با هدف آزار و اذیت، ایجاد ترس و ساکت کردن کاربران و تهدید آنها رخ می دهد را تحمل نخواهد کرد و اگر چه این سایت از حضور عقاید و دیدگاه های مختلف استقبال می کند، اما در برابر سواستفاده وارد عمل خواهد شد.

اگر چه در قوانین به روز شده به طور مشخص به داعش اشاره نشده، اما تعریف تازه توییتر از سواستفاده تا حدزیادی به رفتارهای خشونت آمیز و وحشیانه این گروه تروریستی نزدیک است. به خصوص که در این تعاریف تهدید افراد دیگر به علت نژاد، جنسیت، هویت جنسی، مذهب، سن، معلولیت یا بیماری خاص غیرقابل قبول دانسته شده است.

توییتر چندی قبل روش های جدیدی را برای ارائه گزارش سواستفاده مشخص کرده بود و از کاربران خواسته بود از روش های مذکور برای مقابله با سواستفاده بهره بگیرند.

نتایج یک بررسی از سپتامبر تا دسامبر سال 2014 نشان داد داعش از 46 هزار حساب کاربری برای پیشبرد اهداف خود در توییتر بهره می گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/WDQINP


ویدیو مرتبط :
واکنش کاربران ایرانی در توییتر به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل