ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سانیول: دوست دارم به عنوان مربی به بوندس‌لیگا بازگردم


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 08:00

سانیول: دوست دارم به عنوان مربی به بوندس‌لیگا بازگردم

فارس/ ستاره فرانسوی اسبق بایرن مونیخ علاقمند است به بوندس‌لیگا بازگشته و مربیگری در لیگ ژرمن‌ها را تجربه کند.
ویلی سانیول که در سال‌‌های 2000 تا 2009 برای باواریایی‌ها 187 بازی کرد، اکنون 3 سال است که به عنوان مربی فعالیت می‌کند. این چهره 38 ساله ابتدا مربی تیم ملی زیر 21 ساله‌های فرانسه شد و بعد سکان هدایت بوردو را در دست گرفت.
وی در مصاحبه‌ای که با نشریه کیکر انجام داد، از علاقه‌اش برای بازگشت به بوندس‌لیگا حرف زد.
سانیول گفت: بازگشت به بوندس‌لیگا؟ چرا که نه! همه چیز بستگی به این دارد که چه پروژه‌ای در آنجا آغاز شود. در هرحال خیلی دوست دارم یکبار دیگر در بوندس‌لیگا فعالیت کنم و البته این بار آنجا مربی باشم.
مدافع اسبق خروس‌های آبی(فرانسه) افزود: اگر حق انتخاب برای ادامه فعالیت مربیگری خارج از کشورم داشته باشم، حضور در آلمان یا انگلیس را ترجیح می‌دهم.
او همچنین عنوان کرد: سال گذشته یک پیشنهاد از بوندس‌لیگا داشتم اما پاسخ منفی دادم. چون دیدم هنوز باید تجربه‌اندوزی کنم که با آگاهی کافی در آینده به لیگی مثل آلمان بروم.
وی تا ابتدای تابستان سال 2017 با بوردو قرارداد دارد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
"باس دوست" پدیده جدید بوندس لیگا (فوتبال ۱۲۰ - ۸ اسفند)