سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازی فاینال فانتزی 15 در داستان سرایی از The Last of Us الهام گرفته است


بازی فاینال فانتزی 15 در داستان سرایی از The Last of Us الهام گرفته است

همه ما سری فاینال فانتزی را با میان پرده های سینمایی، دیالوگ های طولانی و سبک منحصر به فرد آن می شناسیم. این ویژگی با وجود منتقدان خود به عنوان مهری در سری قلمداد می شود. اکنون به نظر می رسد که اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی، سعی در تغییر این رویه دارد.

به گفته گفته تاباتا، کارگردان فاینال فانتزی 15، داستان سرایی بازی در طول گیم پلی صورت خواهد گرفت. وی در این رابطه گفت که لازم است تا داستان بازی، در خلال گیم پلی دنبال شود؛ همانند کاری که استودیوی ناتی داگ با عنوان The Last of Us خود به انجام رساند.

از حرف های تاباتا می توان این برداشت را کرد که بازی برای صدمه نزدن به ریتم خود، دارای میان پرده های طولانی زیادی نخواهد بود. با این وجود، باید همچنان منتظر انیمیشن و کات سین های معروف این شرکت باشیم.

فاینال فانتزی 15 برای انتشار در سال جاری روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان برنامه ریزی شده است. در ماه مارس میلادی (برابر با اسفند یا فروردین) رویداد ویژه ای برای این عنوان تدارک دیده شده و تاریخ عرضه دقیقش در آن جا مشخص می شود.

برچسب‌ها:Final Fantasy XVاسکوئر انیکسفاینال فانتزیفاینال فانتزی 15

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بازی the last of us پارت 15