سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مرد جوان در دادگاه خانواده: همسرم خواهرم را اذیت می‌کند


باشگاه خبرنگاران/ مرد جوان وقتی دید که خواهرش از عروس جدید خوشش نمی آید به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی از روز اولی که با همسرم ازدواج کردم تنها خواهرم با این ازدواج مخالف بود. اما حرفی نمی زد و سعی نمی کرد که دعوا به راه بیاندازد. ولی از طرفی هم نمی توانست ارتباط صمیمی با همسرم برقرار کند.

وی افزود:همین بهانه ای شد تا همسرم مرتب با خواهرم جنگ کند و پشت سرش حرف بزند. همسرم از روز اول ازدواجمان با خواهرم دشمن شد و از صبح تا شب با او دعوا می کرد. در صورتیکه خواهرم اصلا کاری به همسر من نداشت و او را اذیت نمی کرد. با اینحال همسرم اصلا دست بردار نبود و به کارهایش ادامه می داد.

مرد جوان ادامه داد: من هم از اینکه می دیدم خواهرم هر روز به خاطر من اذیت می شود و مجبور است دعوا کند، خیلی ناراحت و عصبی می شدم. من تنها همین یک خواهر را دارم که او برایم از همه دنیا با ارزش تر است. همیشه روی خواهرم حساس بودم و هیچ وقت نمی خواستم ناراحتی او را ببینم. برای همین حالا می بینم همسر من باعث ناراحتی او می شود تصمیم خودم را گرفتم و می خواهم از همسرم برای همیشه جدا شوم.

بعد از صحبت های این مرد همسرش هم به دادگاه خانواده احضار شد تا قاضی پس از شنیدن صحبت های او در این باره تصمیم گیری کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
در دادگاه های خانواده چه می گذرد ؟