سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنج سال برای اصلاح شرایط به ارث مانده ازدولت قبل زمان زیادی نیست


به گزارش ایرنا، «شهیندخت مولاوردی» با تحلیل شرایطی که دولت فعلی کشور را در چه شرایطی تحویل گرفت، پیش بینی کرد که شرایط کشور تا پنج سال آینده به حالت عادی بازگردد.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با قدردانی از خدمات سازمانهای مردم نهاد، گفت: مجموعه هایی مانند بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان که در آموزش و اشتغال آفرینی برای زنان و دختران در استانهای کمتر برخوردار و محروم کشور بیشترین تمرکزش را معطوف داشته جای قدردانی و حمایت دارند.
وی آموزش و اشتغال آفرینی را از جمله وظایف دولتها برشمرد و خاطرنشان کرد که در شرایط کنونی که دولت برای رسیدن به شرایط متعادل حدود پنج سال زمان نیاز دارد، این قبیل بنیادها می توانند به دولت و جامعه خدمت کنند.
مولاوردی تصریح کرد: اقتصادهای سنتی که با تزریق پول ایجاد اشتغال می کردند دیگر پاسخگوی شرایط امروز دنیا نیستند و دنیا به سمت اقتصادهای دانش بنیان و یا اقتصادهای خلاق تغییر مسیر داده و این همان روش اتخاذ شده بوسیله این قبیل نهادهای کارآفرین مردم نهاد است.
وی گفت: برای این منظور باید باورداشته باشیم که منابع زیرزمینی بسرعت در حال اتمام و غیرقابل جایگزینی هستند و باید به منابع و ثروتهای روی زمین که همین جوانان و نوجوانان هستند توجه داشت و این مهم بدون آموزش هدفمند و برنامه ریزی شده امکان پذیر نیست.
معاون رئیس جمهوری در ادامه به وجود برخی قوانین که قرار بوده دستگیر جامعه باشند اما هم اکنون دست و پا گیر شده اند اشاره کرد و در این خصوص از همه نهادهای مردم نهاد خواست تا به عنوان حلقه واسط میان مردم و دولت پیشنهادهای مشاوره ای برای اصلاح برخی مقررات دست و پاگیر به دولت ارائه کنند.
جمعی از اعضای بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان هم در ابتدای این مراسم دستاوردهای این سازمان مردم نهاد در کمک به ایجاد اشتغال پایدار برای زنان و دختران در استانهای خوزستان، سیستان وبلوچستان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و البرز را برشمردند.
شبد**1370**1953 ** 1095

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
منتظران امام زمان باید اصلاح شویم و اصلاح کنیم تا ظهور