سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دی میستورا: شاید مذاکرات ۲۵ ژانویه درباره سوریه برگزار نشود/ هفته آینده اعلام می‌کنیم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه از احتمال عدم برگزاری مذاکرات 25 ژانویه در ژنو برای حل بحران این کشور خبر داد.

در حالی که رایزنی‌های بین‌المللی درباره بحران سوریه وجود دارد، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه می‌گوید احتمال عدم برگزاری مذاکرات ۲۵ ژانویه در ژنو وجود دارد.

پیش از این اعلام شده بود که قرار است در مذاکرات بین‌المللی ۲۵ ژانویه، بین دولت سوریه و اپوزیسیون گفتگویی درباره حل بحران این کشور صورت گیرد.

حالا «استفان دی میستورا» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته که هنوز مشخص نیست مذاکرات در این تاریخ برگزار شود و یکشنبه هفته آینده ۲۴ ژانویه سازمان ملل در اینباره اعلام نظر خواهد کرد.

نماینده ویژه بان‌کی‌مون در امور سوریه گفت: «معتقدم که ما می‌توانیم مذاکرات را شروع کنیم اما شاید نه در ۲۵ ژانویه. البته ما باید فشار را حفظ کنیم».

او همچنین با اشاره به مواضع مسکو در قبال سوریه تاکید کرد که روسیه در این موضوع که برای مدت طولانی در درگیری‌های سوریه درگیر نباشد، «منفعت بزرگی» دارد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/9JXXSF


ویدیو مرتبط :
اوباما: می خواهیم مذاکرات هسته ای طی چند هفته آینده به‬