سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دوازدهمین شماره نشریه 57 با موضوع انتخابات منتشر شد


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین شماره از نشریه تحلیلی تبیینی"پنجاه و هفت" از محصولات مرکز رسانه‌ای 57 قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی در 80 صفحه منتشر شد.

ماهنامه 57 در آستانه برگزاری انتخابات‌های دهم مجلس و هفتم مجلس خبرگان  به بررسی جایگاه  مجلس و اهمیت انتخابات آن می‌پردازند.

مهمترین موضوعات بررسی شده در این شماره گزارش‌های تحلیلی از جمله "بررسی تاریخی جریان نفوذ در مجلس" ، "فراز و فرودهای مجلس شورای ملی از مشروطیت تا انقلاب اسلامی"، مهمترین رویدادهای ادوار مجلس در جمهوری اسلامی" ، "اینفوگرافیک آمار ادوار مجلس" ، "تاملی بر دوگانه نماینده دولتی مردمی"، گفت‌وگو با باسابقه‌ترین نماینده مجلس مهندس باهنر و "بررسی در راس امور بودن مجلس در کشور های دیگر" است.

در دیگر بخش‌های این شماره به "شفافیت مالی مسئولان و قوانین آن" و "همچنین  بازخوانی اتفاقات مهم مجلس خبرگان" پرداخته می‌شود.

بخش گزارش این شماره از 57  نیز به بازتاب فعالیت‌ها و برنامه‌های تشکل‌ها در ماه اخیر می‌پردازد.

نشریه «پنجاه و هفت» به مدیرمسئولی صادق احمدی و سردبیری محمدحسن صادق‌پور به همت قرارگاه شهید باقری تهیه و منتشر می‌شود.

برای دریافت ماهنامه 57  و گرفتن اشتراک شماره‌های بعد می‌توانید به بخش اشتراکات سایت این نشریه به آدرس mag57.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شماره سوم نشریه حس یاس