علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



زمان برگزاری آزمون المپیاد نانو به 17اردیبهشت ‌ماه تغییر یافت


زمان برگزاری آزمون المپیاد نانو به 17اردیبهشت ‌ماه تغییر یافتایرنا/ با توجه به تغییر زمان برگزاری آزمون المپیاد نانو، داوطلبانی که جزء برگزیدگان هفتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو هستند، به دلیل همزمانی برگزاری جشنواره و آزمون المپیاد، می‌توانند در شهر نور در این آزمون شرکت کنند.
از این افراد تقاضا می‌شود هماهنگی های لازم را با دبیرخانه این جشنواره انجام و نهادهای ترویجی اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص زمان دقیق برگزاری آزمون به دانش‌آموزان برای شرکت در المپیاد نانو ارائه دهند.
تعداد 30 هزار و 16 دانش آموز برای رقابت در هفتمین المپیاد دانش آموزی فناوری نانو در سایت باشگاه نانو ثبت نام کرده اند؛ 19 هزار و 410 نفر از داوطلبان این المپیاد را دانش آموزان دختر و 10 هزار و 606 نفر را دانش آموزان پسر تشکیل می‌دهند.
این افراد با همکاری 245 نهاد ترویجی در ادارات آموزش و پرورش و پژوهش‌ سراهای دانش آموزی سراسر کشور ثبت نام شده‌اند.
هفتمین المپیاد دانش آموزی فناوری نانو، همانند 6 دوره گذشته، در دو مرحله برگزار خواهد شد، در مرحله نخست که روز جمعه 17 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، همه داوطلبان در یک آزمون تئوری شرکت می‌کنند و افراد برتر این آزمون، برای حضور در مرحله دوم انتخاب می‌شوند.
مرحله دوم در قالب یک اردوی علمی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود و افرادی که به این مرحله راه می‌یابند، ضمن فراگیری روش‌های ساخت و کاربرد نانومواد در آزمایشگاه و شرکت در کارگاه‌های شبیه‌ سازی نانو، از مراکز فعال کشور در حوزه فناوری نانو نیز بازدید می‌کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
برگزاری آزمون المپیاد ریاضی