ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



1170 دقيقه براي رونالدو، ماشين يا انسان؟


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 18:37

1170 دقيقه براي رونالدو، ماشين يا انسان؟

ورزش سه/ 71 روز از شروع رسمي فصل جديد فوتبال در اروپا و اسپانيا مي گذرد و در اين مدت، شاهد مصدوميت تعداد زيادي از ستارگان بزرگ فوتبال دنيا بوده ايم.
بطور نمونه در رئال مادريد در حاليکه اين تيم تنها 13 بازي در فصل جديد انجام داده، 12 بازيکن، مصدوميت هاي ريز و درشتي نصيبشان شده است؛ با وجود اينکه بنيتس، سرمربي رئال را متخصص دگرگون کردن ترکيب اصلي و استراحت دادن به بازيکنانش مي دانند.
بنيتس در ليورپول تا 31 اکتبر 2006، نزديک به دو سال هرگز يک ترکيب ثابت براي دو هفته متوالي را به ميدان نفرستاد. اين مساله را در والنسيا، چلسي، اينتر و ناپولي، ديگر تيم هاي تحت هدايت بنيتس نيز شاهد بوده ايم.
در فصل جاري، تنها کريستيانو رونالدو بوده که در هر 13 ديدار رئال مادريد، 90 دقيقه کامل بازي کرده است. مدت زمان حضور او در ميدان تا به امروز 1170 دقيقه بوده و جالب اينکه بر خلاف ديگر هم تيمي هايش، او بدون کوچکترين وقفه و استراحت نيز دچار مصدوميت نشده است.
پس از رونالدو از حيث تعداد دقايق بازي، مارسلو، کيلور ناواس، واران، کروس و مودريچ قرار دارند. بنيتس در نشست هاي خبري خود هرگونه احتمال استراحت دادن به رونالدو را نفي کرده و گفته است که براي رونالدو، هميشه بازي کردن يک مساله حياتي است و او تنها بازيکن غيرقابل جانشين در رئال محسوب مي شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
1170 عاشورا و بی خبری ما!!!_رائفی پور